Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BÁSEŇ

19. 02. 2006
3
0
980
Autor
jairro

Život je báseň, dlhá báseň bez rýmu. Vždy som sa ich nerád učil, hlavne také, čo sa nerýmujú!
Život je báseň; chaotická, hektická. Striedajú sa v nej navzájom nesúvisiace témy a žánre. Dramatický príchod na svet, bezstarostné detstvo, erotické dospievanie, nachádzanie a strácanie v dospelosti a nakoniec "prirodzená" tragická smrť. Miestami nudná báseň, občas alebo skôr často, ťažká na pochopenie.
Veľký (m)učiteľ, ktorý ma z nej bude skúšať, bude zhrozený a ja, malý (m)učeník sa budem utešovať myšlienkou na iných, ktorí takisto prepadli. Ale reparát sa nekoná. Chvála Bohu, lebo by som vyletel druhýkrát a to už by ma sralo.
Á propos, ja som sa na túto "básnickú školu" nehlásil. Rodičia ma zapísali, mysliac si, že ju zvládnem a bude zo mňa úspešný básnik. H...o!

mortecino
19. 02. 2006
Dát tip
hezký přirovnání....

Dead_Ed
19. 02. 2006
Dát tip
jo hezký *

jairro
19. 02. 2006
Dát tip
vďaka Vám

Presbyter
19. 02. 2006
Dát tip
I když ses na tu "školu" nehlásil, tak se z ní můžeš odhlásit. Alespoň tě potká "přirozená" tragická smrt.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru