Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pře_ruš_o_va_ná

21. 02. 2006
0
0
893
Autor
klokyška

pro Vampi 20.02.06 12:25 Vampi "radši buď zticha ty malá...a nepatrně trapná...nevíš o čem mluvíš!Až budeš mít jiný zkušenosti než TV tak se ozvi" (ozývám se, anžto už mám ty jiný zkušenosti) :o)

Ve stínu strachu

smyslných vůní

lákavých tůní

čtveročí hříchu

 

V souznění tepotu

v náručí slastí

tou jejich pastí

trhá zpět v samotu

 

Tunelem vzhůru

trubicí v trubici

se stínem na líci

malou noční můru

 

V srdci tlukotu

stiskem dusí svíci

život pulzující

couvá ven v prázdnotu

 

Na kraji skokánku

v kalendář hledící

v příštím měsíci

dočká se červánků

 


exorcista
24. 05. 2006
Dát tip
hmmm...docela jo...má to sice slepá zákoutí, ale jako celek dobré, hlavně poslední odstavec, ten se povedl... ...myšlenka je podána trochu nestravitelně, nakonec se vynoří, ale má co dělat, aby nezůstala pod hladinou. Upřímně říkám, že o čem to je bych poznal až z posledního odstavce, kdyby nebylo názvu. ale jinak na mě činí dojem dobrého začátku, jen si s tím námětem pohrát, řídit se citem a nechat verše plynout, neohýbat a neznásilňovat je, nakonec sami sednou tam, kam patří :) pokud se vypracuješ a zůstaneš u daných témat, mohla by to být velice zajímavá dílka. ale kdo já jsem abych někomu radil, co? ;)

netwar
21. 02. 2006
Dát tip
Tak ten prolog je dobrý. Ostatní mi připadá, jako bych to někde četl.

houmles
21. 02. 2006
Dát tip
jojo, provokace slusna. ale pockej, von ti ji jednou nekdo natrhne, to budou cervanky ;-)

no nefim

každopádně trapnost ti zůstala

Vampi
21. 02. 2006
Dát tip
no,to ses předvedla.Dííííííky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru