Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píseň kříže

04. 03. 2006
0
0
1798
Autor
akaša

Inspirováno fotografií z Písmaka

Prastarý hřbitovní kříž zpívá píseň svou.                                                                                                                  Zpívá píseň smutnou a žalostnou.

Zpívá o dobách dávných a minulých.                                                                                                                         Zpívá o časech šťastných.

Vzpomíná na dobu míru.                                                                                                                                         Vzpomíná na nadějnou víru.                                                                                                                                        Jenž plná lásky byla.

 Tyto časy již minuly.                                                                                                                                                    Tyto časy již pohřbeny jsou.                                                                                                                                 Společně s vírou mou.

Zpívej i nadále píseň svou.

Píseň tvá  je  zapotřebí. 

Neboť jiní mlčí.                                                                                                                                                                 A pravdu říci se neodváží.


martinez
27. 10. 2006
Dát tip
kdyby jeden kříž byl málo... tak si klikni Hora křížů

karmen
02. 04. 2006
Dát tip
souhlasím velice zajímavé

Rabb
14. 03. 2006
Dát tip
Zajímavé..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru