Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevídané slzy štestí

05. 03. 2006
3
0
2198
Autor
Mr.Pidluke

marihuana, mám ji rád a nedokážu si bez ní představit den,ale...

Celý den mi tekly slzy,tam vzadu
tekly a smály se


společně se sluncem


a když byl den něekdy před koncem

přestaly

ale...

mokré tváře pod svou tíhou smály se dál...
...do spánku
ráno
už jsem věděl
že včera při soumraku
nevšiml jsem si ani červánku
že zapoměl jsem prosit
že neumím už dávat
pro chvíli štěstí
 co pomine

...jak jen tě miluji

Magali
07. 05. 2006
Dát tip
marihuana ne e, ale ta básneň moc... Je zvláštní, moc se mi líbí... tam vzadu tekly a smály se*

Mr.Pidluke
24. 04. 2006
Dát tip
Tak to promin,jsem cetl,ze reggae nemas rad...boze takova chyba,co jsem to ucinil...!!§ rastafarai...nigga!!§ tak ja uz jdu...

Jakubisko
24. 04. 2006
Dát tip
No mě neodradíš...reggae budu poslouchat dál :) No mě nenalákáš...trávu hulit dál nebudu :) :))

Mr.Pidluke
24. 04. 2006
Dát tip
Francouzsky znam jenom Big Famili...nevis o necem jinem:o)))?!

Mr.Pidluke
24. 04. 2006
Dát tip
Dogma...Reggae a Ganja...Dogma Jsou veci jenom pro zasvecene...:¬)

Jakubisko
24. 04. 2006
Dát tip
Já reggae taky mám moc rád...hlavně francouzský...ale proč se u toho ještě zhulovat, když ta hudba je sama o sobě tak uvolněná? =)

Mr.Pidluke
24. 04. 2006
Dát tip
no co se da delat...:¬(!!§ Kdyz ja hraju reggae... ale i tak temamrad

Jakubisko
24. 04. 2006
Dát tip
marihuana? neee...nic pro mě :)

Mr.Pidluke
11. 04. 2006
Dát tip
dělal jsem ho sám!!§

Čumák
11. 04. 2006
Dát tip
fiha. letajici koberec :o)

Mr.Pidluke
11. 04. 2006
Dát tip
((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((() ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((())) ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((())) ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((())) ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()((()))((()))((() ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((())) ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))(((dik)))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((())) ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((())) ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()((()))((()))((() ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((())) ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((())) ((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))((()))

Čumák
11. 04. 2006
Dát tip
-_-_-_-_-_-_-_-_ -_ -_ -_ -_ * -_ -_ -_

Mr.Pidluke
05. 04. 2006
Dát tip
No to ja jen tak obcas...jen se schovávám do stínu.

Jolana19
04. 04. 2006
Dát tip
nevím co napsat, netuším co říct, snad jenom líbí se mi, klidně piš takových víc :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru