Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska,len ty rozumieš.

06. 03. 2006
0
5
1325
Autor
Polop

je to zmetené ako samotný pocit. Nekorigované - čisté, bez zmeny. Cítil som a v tej rýchlosti som sa snažil zachytiť moje zmetené myšlienky. Hľa!

 

 

Viem čo chceš počuť preto,lebo viem ako to cítiš a nepoviem ti to preto lebo cítim ,že keď ti to poviem tak to čo bude, skončí ešte horšie než skončili všetky doterajšie, ktoré neboli ani trochu dôležité. Chvíľu by to bolo super,ale postupom času by ťa to omrzelo. Predsalen, bolo by to len to čo si chcela počuť ale to nieje čo chceš a ani to čo chcem ja. Každý človek,každý jeden z nás túži byť nájdený.Každý chceme ,aby nás niekdo našiel,ale to tak nejde keď každý čo vie čaká. Proste raz to príde.Nastane stret.Úplne náhodný.Len tak. Niečo nezáväzné.Malý,krátky záblesk osudu. Len tak,niečo také malé,nenápadné,pre milióny rokov trvajúce predstavenie nič neznamenajúca sekunda,záblesk.Medzi tisícmi ľudí zrazu obrázok tvojej tváre a  je to tu.Viem, osud si ma našiel. Neviem či si niekdo,alebo či si ja.Ten pocit cítiť k niekomu cudziemu je nanajvýš mätúce,ale nie nepríjemné.A keď to tu už je,tak každý musíme dať niečo,aby sa to podarilo.Nedá sa len sedieť a čakať.Keď sú dvaja a chcú jednu jedinú vec, ktorá je zložená z nich dvoch, tak každý z nich musí spraviť niečo preto, aby dostal tie dve veci čo chce. To čo vie ,že je jediné ozajstné a na ničom inom v tej "chvíli" nezáleží. Rozumieš?

5 názorů

Polop
29. 10. 2007
Dát tip
no....pekne to je,ale komplikovane o to viacej...brrr je tu zima. idem zavriet okno. boze ani to sa mi nexe. Dneska mam nejakeho leniaka. Aspon sa pokusim napisat nejaky prispevok do piismaku aby som sa uplne necitil zatratene v nicote. merde! where is all that energy gone? wherrr? Koncim,trepem.Ci naopak.Trepem,koncim!

Polop
23. 10. 2007
Dát tip
neviem ci ta moja odpoved potesi,ale poviem ti. tie dve veci su ta jedna jedina vec z nich zlozena.LASKA :) moznom som trapny blbec,ale to je moja definicia lasky. Ja stastny s tebou a ty stastna so mnou...to su tie moje dve veci ktore ked clovek naozaj chce a stara sa one,tak v tedy to je LASKA. Co myslis?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru