Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otázky

07. 03. 2006
0
0
682
Autor
Bana

Otázky,otázky,otázky.Len tie ma teraz trápia.Bolo najprv dielo alebo autor?Bol skôr  mesiac alebo slnko?Bolo prvé kura alebo kvočka?Neviem odpovedať.A tak stále rozmýšľam.Bola skôr myšlienka alebo človek?Takto to už nejde.Už ma bolí hlava.Bol skôr herec alebo sláva?Snažím sa prečistiť si hlavu a nemyslieť na nič.Rýchlo vstaňem od stola a utekám poliať moju kvetinu.Bola skôr voda či kvetina?Je to zbytočné,preto si zase sadám a púšťam sa do uvažovania.Bola skôr žena alebo muž?Bol skôr čas alebo sekunda?Takéto a iné otázky stále mučia moju hlavu.Radšej idem von a sadám si na trávu.Rukou sa dotknem hliny a opäť je všetko skazené.Bola skôr tráva alebo hlina?Už nevládzem,z môjho najbližšieho spojenca-mojej hlavy sa stáva môj nepriateľ.Chcem kľud a nie otázky.Zase sa postavím a utekám dovnútra.Hlava mi ide puknúť.Rýchlo utekám do kúpeľne a zoberiem si tabletky.Bola skôr tabletka alebo lekáreň?Dosť!!!!Kričím ako šialená a rozdodnem sa moje prášky na spanie zapiť.Asi som si ich  dala priveľa,lebo len ležím na posteli a nemôžem sa pohnúť.Oči mi už klipkajú,len mozog si nedá pokoja a stále provokuje.Bol skôr spánok alebo bdenie?Prášky konečne poriadne zapôsobili a sníva sa mi sen.Bol skôr sen ci skutočnosť?Už sa len vo sne pousmejem,pretože viem že toto bola moja posledná otázka.Zvíťazila som nad hlavou a mám konečne pokoj.                                                                                                                                       


Martinka_M
08. 03. 2006
Dát tip
Líbí se mi to:o))

Nicollette
07. 03. 2006
Dát tip
k pousmání :-)

No, ohledně díla a Měsíce bych si tipnul, že to tak těžká odpověď zase není... :) Možná by bylo lépěji držet se osvědčené slepice.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru