Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ssss...ykaváá

11. 03. 2006
1
1
1320
slova soupeří se spisy
slova stačí stíhat světlo
slova smáčí stíny smrti
slova sráží..._____slzy

SLOVA

tak proč tu vlastně jsou?
ze zvyku, z nudy ve všech dřímají
jako zlá vdova
jako blázni, kteří svět vnímají



strach spí se svraštělým srdcem
strach svléká světu sarkofág
strach spíná svobodu slastí
strach soudí..._____statečnost

STRACH

tak kde se bere?
venku, za zdmi, všude na nás dýchá
jako ňáký vrah
jako všechna zatracená pýcha

1 názor

Skřivan
06. 03. 2007
Dát tip
..mi je akorát divný to "ňáký".. podle mne buď Ňákej nebo Nějaký (Ňáký je podle mého už množné číslo).. i když, dneska je už všechno m(n)ožný. Maj sa.

megahit
22. 10. 2006
Dát tip
no, je zajímavá-do nějaký trochu rockový podoby si ji umím představit... no, ale je to solidní jazykolam...

Čumák
18. 04. 2006
Dát tip
ted jsi mi vazne dala podnet k tomu, abych se zamyslel nad tim, jestli mam psat jinak nez obvykle mluvim, protoze zrejme nejen na Tebe pusobim jako protivna sliza... zkratka kdyz u toho neni videt muj silenej ksicht, lidi maji sklon brat Ty moje kecy jako vazne minene urazky, coz teda vubec neni pravda. mozna se spis ale proste omezim na hvezdicku a tri tecky... oooovsem jsem rad, ze jsme smireni :o)))))))

ale ja preci vubec nejsem urazena, nebo z tvych ust mnohem expresivneji vyjadreno:)#v poode!tvuj nazor akceptuju#btw. tva basen OBRAZ je... je..... vazne dobra!#

Čumák
18. 04. 2006
Dát tip
samozrejme jsem si neprecetl vsechny. jen ty, u kterych jsem psal do kritik. pak me neak presla chut a rikal jsem si "ze sem si ho radsi nevyskub". nevim, jax prisla na to, ze Te nechapu, nectu a jen si z Tebe delam prdel, mila sakuro zmatena. tak jsem se citil dotcene, ale uznavam, ze jsem paranoidni a precitlively twor... snad by se hodilo zakopat valecnou sekeru, pac ja jsem uplne mimo a vubec nepobiram, cim jsem Tebe a pana Madvlada nasral, snad tim, ze mam u neceho, co se mu nelibi, par tipu? chjo, me je z toho blbe...

promin, pane.. ja jsem nevedela, ze se tohle dela, jinak bych samo poslala..#ponaucena..#dobra, precet sis vsechny?vsechny ti pripadaji tak hrozne a zmatene?#texty jsou od toho, aby do nich clovek vlozil malou zpoved sebe sama a.. ty me jsou mozna obrazem meho zmateneho ja, ale abych pravdu rekla, tak zmatenost jako takovou vidim v necem jinem.,#

Čumák
17. 04. 2006
Dát tip
hee, ja ze jsem si to neprecet? tak tohle ja nedelam, sorrrac damo. a priste mi posli avizo, kdyz mi chces neco rict.

no tak chlapci..se mi tady nedohadujte:)..no i kdyz, konecne se aspon neco u mych del resi.#jinak bych chtela podekovat Bossmanovi a jen tise pritakavat, ze jsem stejneho nazoru,ale... odvaznost musi byt#a jinak pro Cumaka: jo, je to tezky na zpivani, mozna i proto jsem to jeste nezhudebnila, ale... zdalo se mi, ze vesmes negativne reagujes na vsechny me texty a pritom sis je asi ani neprecetl, ale co.. ja to beru. Kritika se musi umet prijmout.,#tak jeste jednou díky!#slecna ZMATENOST

Bossman
12. 04. 2006
Dát tip
Ja ziju v galaxii jmenem Galaxie na planete Zemi, dyžtak se stav na pivo MADE..

Čumák
11. 04. 2006
Dát tip
nebo mozna spraskal. jak chces :o))) JAHAHAHAHAAAHHAHAAHH

Čumák
11. 04. 2006
Dát tip
hele, ty jeden silenej draculo :o) ja sem nemel NIC proti tomu, co napsala sakuricka. jen jsem videl, ze je to text pisne a zkusil si to zazpivat. schvalne to zkus taky. to v ty zavorce je vtip. vzdyky kdyz udelam cumak tj. :o) tak to je v zertu. a ze neznas mou znakovou rec? poslu na tebe Zajice, aby te zpraskal ve snech!!! :o)))

MADVLAD
11. 04. 2006
Dát tip
Tak sem jen náhodou nakouknul,jestli si někdo konečně všimnul,jaký krásný věci píšeš-hmmm-mrknul jsem na Čumáka i na Bossmana-jen tak zběžně-co říct?Asi se tady na písmákovi setkává několik vesmírů-a obyvatelé jedněch galaxií nerozumí tomu co píší obyvatelé jiných galaxií.Na tom by nebylo nic divného,kdyby..-jsme to věděli,že žijeme v různých vesmírech-které spojuje písmák.My si ale myslíme že jsme všichni dokonce stejný živočišný druh-"uvnitř je to všechno nanic,po zdech kráčí tichej zajíc"-kousek z Čumákovy nové básně,která má už 3tipy,čtená asi 80x-a přijde mu to co píšeš zmatené-no,jaké jiné může být vysvětlení,než že sme prostě z jiných galaxií?V té mojí by si rým o tichém zajíci mohli dovolit snad jenom Monthy Pythonś flying circus....Tip-i za statečnost psát stále to co píšeš,a snášet za to kritiky od"tichých zajíců".-a bossman v bleděmodrým...

Čumák
25. 03. 2006
Dát tip
jako basen by se to sneslo (kdybych zavrel pred ctenim oci a otevrel je, az bych to docet :o) schvalne bych te chtel slyset jak TOHLE zpivas. to asi tezko. to by sis ussslapala jazyk, mila sakuro. (ale kdyz se verejne hlasis ke zmatenosti...)

Bossman
11. 03. 2006
Dát tip
EE, to bych poslouchat v radiu nechtel ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru