Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okamžik

16. 03. 2006
0
0
827
Autor
zahonek

Možná se tak někdy stalo

Ruku v ruce jdeme.Je nádherná letní noc. Potkali jsem se náhodou - ten mejdan byl opravdu fajn.Já na něj přišel sám a Ty? Měla jsi tam nějakej stín, ale ten se rozplynul v cigaretovém dýmu a opojení z dobrého alkoholu. Koneckonců bylo tam dostatečné množství volných samiček - ať už zaplacených nebo jenom žádostivých - a je proto pravděpodobné že ho některá z nich ulovila. A ty jsi tamtak stála opřena o pult baru jen tak v krátký sukénce a halence, vše v černém, což koresponduje s Tvým zjevem. Nádherně v náladě, v očích jeden velký hřích podpořený chtíčem. Já jen přisedl a dal s tebou řeč. Ani sám nevím o čem byla, jen tuším a vzpomínám si na okamžik kdy jsem tě vyzval k tanci. Samozřejmě nešlo o nic rychlého, protože by byla škoda takovou krásu jako představuješ od sebe odvrhovat v rytmu šíleného techna. Hezky pomalu jsme se k sobě přitiskli, naše těla o sebe pomaličku stoupala a klesala, mé ruce kopírovaly tvé křivky a já sál vůni tvých upocených vlasů, které působily jako nejlepší afrodisiakum. Ty jsi mě začala pomalu líbat a já jen nechával ve svých ústech svůj jazyk tvému napospas. Pomalu mé dlaně zastavily svou pouť na Tvém zadečku, Tvůj klín začínal do mého rozkroku pomalu přirážet a já cítil že to nezůstalo bez odezvy. Pomalu jsme na parketu předváděli něco jako soulož nanečisto a protože jsme se stávali středem pozornosti podívali jsem se na sebe, já mlčky zaplatil a šli jsem ven. A teď jsme tady, v parku za hvězdné noci uprostřed léta, k sobě přitisknuti s vědomím toho ce se musí stát. Tam v rohu ve stínu stromů stojí lavička, úkryt všech milenců a jaké štěstí že zrovna v tuto chvíli je její prostor přichystán pro ná dva Lásko! Vedu Tě k ní a začínám Tě líbat, vím že to máš ráda a proto si dávám záležet. Pomaličku Tě vychutnávám, nasávám Tvé sliny do svých úst, rukama tě hladím na uších a začínám líbat Tvé boltíčky, jazýčkem zajíždím dovnitř Tvých krásných oušek, potom líbám Tvé vlasy a vracím s k Tvým malinovým ústům. Stále stojíme, ale ty se rozhoduješ sednout si na opěradlo lavičky, musím Tě přidržovat aby jsi nespadla a proto Tě současně za stálého líbáni držím za záda a něžně je mapuji. Kouknu Ti do očí a vše co stačím v té tmě zazřít mi stačí! Začínám Ti líbat krk a za-čínám před tebou poklekat. Beru Tvou levou nožku a vyzouvám Ti střevíček. Přes punčochy začínám líbat Tvé lýtko, je nádherné a krásné , to samé dělám i u druhé nohy miláčku, pomalu mé ruce putují výš a jsou pod sukýnkou, zvedáš zadeček a dovoluješ mi sundat punčochy i s Tvými kalhotkami Lásko!, už mi nic nebrání. Začínám líbat, lízat a kousat Tvé nožky mířím výš a výš a blížím se k Tvé jeskyňce.Sama jsi vzrušená a začínáš mě za hlavu táhnout výš, už cítím tvou vůni a těším se na to až konečně jazýkem rozevřu tvou studánku slasti. Jen cítím že ji máš krásně upravenou pod nosem mě šimrají Tvé chloupky, pomalu hledám jazýčkem Tvůj oříšek a v okamžiku,kdy ho nacházím tak bez váhání beru tu lahůdku do pusy a začínám ten ženský penisek pomalu sát. Mé ruce začínají kroužit kolem Tvé jeskyňky a zjišťují jak je vlhká, pomaličku do ní strkám dva prstíky abych je navlhčil. Po tomto úkonu, nepřestávaje si hrát s tvým poštěváčkem, ti je strčím do zadečku. Bezděky mi přirážíš k puse a já svůj jazyk konečně vsunuji do tvé mušličky miláčku, pomalu se dostáváš do extáze, dva prstíky v zadečku, jazyk v kundičce a další ruka si hraje s tvým poštěvákem. Hani Haničko, jen vzdáleně tě slyším vzdychat, cítím že se blížíš k cíli a já se budu moci konečně napít Tvého nápoje lásky, v okamžiku kdy se tak stane mi přirážíš hlavu do svého klína a já mám co dělat abych se neudusil. Pomalu jazýčkem očišťuji zbytky Tvé nádhery a sedám vedle Tebe na lavičku, mlčky mě políbíš a začínáš rozepínat můj poklopec - co máš za lubem Hani?:-) Můj kamarád je dávno tím vším pořádně rozrušen a proto ti nedá práci ho po pár polibcích dostat do pozoru a pak na něj nasedáš já sedím na lavičce, a líbám Tě jako študák v květnu nemilosrd-ně a cítím jak na mém penisu rajtuješ nemusím dělat vůbec nic. Jen sedím a vychutnávám Tvou krásu, hraji si s Tvýma prsama líbám Tvé rozinky Tvá ústa Tvá víčka a říkám horká slůvka, milu-jeme se jemně a dlouze, nikam nespěcháme máme čas, pomalu se dostávám k cíli, cítím to známé harašení v zádech a Ty taky začínáš pociťovat vrchol slasti, zvyšujeme aktivitu, já vstávám a aniž bych s tebe vyklouzl tak tě pokládám na lavičku a dokonču-ji tu naši jízdu závěrem ve kterém se oba uděláme téměř současně. Pouštím do tebe svoji porci lásky a vím že to nebude naposled. Když je po všem napiji se ještě z tvé studánky, hezky tě jazýčkem očistím , obleču ti kalhotky a punčocháče, políbím na ústa a řeknu: „Haničko děkuji“, upravím se beru tě kolem pasu a doprovázím domů. U dveří tě políbím dnes naposled s vědomím že budeš-li chtít že si mě zase najdeš, Haničko jen doufám že si to nerozmyslíš:-)
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru