Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sestry

16. 03. 2006
1
0
1548
Autor
karmen
Voda k zemi z výšky padá spojuje se v se zemí v řece v jejím proudu tančí víla pohledná, její sestra proti proudu plyne-ta ráda se hádá. Každá jiná přesto sestry raději klidí se jedna druhé z cesty. Černovlasá co po proudu plyne na břehu svůj byt má velmi nerada se na ostatní usmívá. Plavovláska radostí skáče ve vlnách. Jedna starost druhá radost co vybereš si? Vidíš každá jiná přesto sestry, tak které se vyhneš z cesty?
Gvendolína
03. 06. 2006
Dát tip
je v tom nápad *

elfka_Sea
31. 03. 2006
Dát tip
myslím že jo, některé myšlenky netřeba dokončit a já sama později zjistila, i když jsem to z počátku považovala za nemožné, že někdy to je lepší bez rýmu...

karmen
19. 03. 2006
Dát tip
dik potesila si me:)doufam jenom ze mas pravdu:(

elfka_Sea
19. 03. 2006
Dát tip
dobré, jen se toho snažíš moc vystihnou...ale spoustu věcí přeci vyplyne samo. Vždyť každá víla je pohledná a krásná ´:) neboj ono to půjde... když budeš psát a psát.. budou se tvé rýmy a styl lepšit... ucítíš to sama, nebo to zjistíš třeba po pár letech zpětně. :)

karmen
18. 03. 2006
Dát tip
mas pravdu kdyz si to ctu zpet je to moc krecovite

elfka_Sea
18. 03. 2006
Dát tip
uvolni se...nemysli tolik na rýmy...

Nicollette
16. 03. 2006
Dát tip
byt jo? vodkdy bydlej víly v bytě? .o))) naprosto nevypsanej styl nic... vůbec nic

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru