Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poprvé...

20. 03. 2006
0
0
1215
Autor
Baltazar

Poprvé…

 

Na rtech

iluzorní kvítí

královna tesilovejch plání

obě kamarádky zvou

odmítnout?

to by bylo nemorální

 

v klidu vstoupit

žádný spěch

 

-kůže hladká

poutníka ztraceného

v myšlenkách přikrývá-

 

když mysl žaludek svírá

každá rada drahá

ale co teď?

 

koně se splašili

zavrzání postele

pak dveří

láska je cit pomíjivej,

blbě se v ní věří…


Plicnik
20. 03. 2006
Dát tip
Láska se při životě neudržuje sama - sice jak říkáš přichází a odchází, ale v tom není její pomíjivost, to je jen její určitá "vlastnost", kterou tak vnímáme my, ale bohužel je to tak, že MY děláme to, jestli přijde nebo odejde. Láska je cokoliv od toho, kdy někomu dáš kousek jablka kousnout až po stav, kdy pro člověka položíš život nebo spolu s ním život chceš dát/vytvořit. Tot celý můj prostý názor...

Baltazar
20. 03. 2006
Dát tip
ono by ještě šlo dát ...tesilových plání..., ale ...cit pomíjivý... mi zní tak nějak divně...

...www...
20. 03. 2006
Dát tip
souhlasím s Baltazarem, že ty nespisovný výrazy se tam nehodí, ale jinak je to celkem výstižný...

Baltazar
20. 03. 2006
Dát tip
pokud je, tak všední není...pokud se ztratí tak už se pak nejedná o lásku...to že odchází a přichází je ta její pomíjivost, kterou se vlastně sama udržuje při životě...záleží taky na tom, co všechno za lásku považuješ...tvůj názor?

Plicnik
20. 03. 2006
Dát tip
to bylo, ale ty si to taky myslíš????

Baltazar
20. 03. 2006
Dát tip
někdo si myslí že jo...ztratí se a vztah zevšední...zase na druhou stranu- pokud je tak všední není...když zmizí, tak se říká že zevšedněla...o tomhle tématu už toho bylo napsáno mnoho...

Plicnik
20. 03. 2006
Dát tip
hih, to je možná na ní právě to NEJ - přesně jak říkáš, aspoň nezevšední... ale zevšedněla by i bez toho?

Baltazar
20. 03. 2006
Dát tip
neříkám že je to špatně :-) alespoň nezevšední... taky obvykle nepíšu nespisovně, byl to takový výlet, jak píšeš, na "jinou vlnu"...s těmi rýmy- obvykle moc nerýmuju, ale teď mi to nějak přišlo na prsty ťukající do klávesnice...dík za názor

Plicnik
20. 03. 2006
Dát tip
jenže není právě to na lásce krásný? že jí vlastně nemůžeme věřit, ale rádi bysme věřili? jinak k dílu: jsem na jiné vlně, nějak mi vadí nespisovnost výrazů, i když se to k podání hodí, ale pak mi k tomu nepasují ty rýmy nerýmy, i když jsou to verše volné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru