Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vcera

20. 03. 2006
1
0
450
Autor
summersun

vcera som bola v stave divej zurivosti.....pridavam prve dielo a nic...opat pridavam to iste prve dielo  a druhykrat nic...hmm..dokonca tych par viet oznacenych ako " jen pro radost " , sa mi aj celkom pacilo....sice moja schizofrenicka kamaratka tam neustale mlela cosi o cajoch, ale koniec koncov mam ju rada a je mi pomerne blizka ..nachadzam u nej zopar mne podobnych povahovych crt...

lieky akosi nezaberaju... ide mi roztrhnut hlavu..boze, ako len potlacit tie priserne migrenozne stavy...pyta sa???pravdupovediac, objavuju sa len vtedy, ked ona chce...zhltne acylpyrin..ach yo, je to na nieco dobre..pre dnes je to zmes autosugescie, placebo efektu  a nechcenej suloze - noo akoby som to odbornejsie nazvala..milovanie bez citoveho kapitalu...
hmm..donekonecna rieseny pohlavny svet mojho kolegu, kompenzovany lacnym pornom..cim to bude??...aj dnes ma to cakalo..milujem pondelky..ta nevycerpatelnost tem..tie skvostne pondelky..az ma deprimuju svojou nudnostou..

prisla som z prace.....
...ty sedis oprety o stenu , hladis do okna..na ludi...na elektricky transportujuce zive existencie z jedneho stanovista do druheho,letmo si zaregistroval jej prichod..ruch ulice ta znervoznuje, stavas sa nepokojnym..hryzies si spodnu peru a  chvilami si obhryzas nechty..cakas, kym sa ta dlha chvila skonci.ticha, bez slov..vychadza z kuchyne...nohy ,ruky ma obvesane vsetkymi tymi naramkami, cvengatkami, kamienkami..ani sam nevies, co cakas, len v hlbokom podvedomi tusis, ze sa nieco deje..ze takto to urcite nema byt..nechces, aby to tak bolo...nieco sa posralo v systeme...citis, ze v momente, ked zahrka vsetkymi tymi kamienkami a zvoncekami bude od teba na mile vzdialena......a vsetko zmizne...a ty budes v miestnosti sam ..oprety o stenu..ratajuc elektricky...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru