Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem bláze?

22. 03. 2006
2
0
1533
Autor
Gryzlik

Celý svět se kolem zbláznil,
ale blázen jsem tu já.
Mám jinou duši,
jiné tělo.
Myšlenky jsou cizí,
úsměvy zas zákeřné.
Smích je smutný,
pláč mě těší.
Oheň ve mě stále hoří,
srdce ledem pokryté...


šňupálek
22. 08. 2006
Dát tip
ovšem - podle kritiků je to prej četba pro puberťáky, který eště nevědi, co vlastně chtěj...a tak nacházej ve zjednodušeném slohu ucelený návod na život :-) haha sem puberťák

blekota
22. 08. 2006
Dát tip
šňupálek - mám přečteny tři - stejný autor - zdáním nepodobné - hloubkou totožné - prostě dlouho tu nebylo podobného! Jo:)!

šňupálek
17. 08. 2006
Dát tip
nevím...úsměv je pro mě asi prostě úúsměv takovej.. :-) rozhodně ne zákeřnej nejde mi to nějak dohromady ale asi tušim, co chceš říct.. blekota: jo, dobrý..tak nějak sem sehnala aj další stejného autora ;-)

blekota
16. 08. 2006
Dát tip
šňupálek:čéče a líbila se Ti? Mě se tedá líbovala:) mno.

Gryzlik
08. 08. 2006
Dát tip
šňupálek: ano zákeřné úsměvy.... snad trochu výsměch...

šňupálek
07. 08. 2006
Dát tip
blekota: teď sem tu knížku dočetla...asi před...pár minutama ;-) gryzlik: zákeřné úsměvy?!?

GfLion
13. 04. 2006
Dát tip
mě so to zas líbí... pěkné kontrasty a tyhle pocity taky znám.... IMHO dobře napsané... :o)

Gryzlik
07. 04. 2006
Dát tip
Drago: :)

Gryzlik
07. 04. 2006
Dát tip
Drago: :)

Drago
02. 04. 2006
Dát tip
... je mi to nějak povědomé, proto *

Háber
24. 03. 2006
Dát tip
to je celkom presné

Gryzlik
23. 03. 2006
Dát tip
blekota: kamarád zase říka: "všichni kolem mě jsou blbci, jenom já jsem vysavač" :)

Tramtarka
23. 03. 2006
Dát tip
souhlas se zborou a blaschke....

blekota
23. 03. 2006
Dát tip
O Hó:o) - díky za pochvaly - všichni sou blázni = jenom já sem letadlo:o)))= ještě zkrácenější:o)

Gryzlik
23. 03. 2006
Dát tip
blekota: Celkem zajímáve o tom králi, je to ale pěkné i zkrácené ;) Mr_Neutron: když se někdy dívám na lidi, tak mi přijdou taky někdy větší blázni... Ale někdy jsem celkem extrém když mě chytne ta nálada :)

Zbora
22. 03. 2006
Dát tip
Souhlas s blaschke...jen bych to neřek tak natvrdo.

blekota
22. 03. 2006
Dát tip
znám příběh o jednom království. Vládl tam mocný a velmi chytrý král. Lidé ve městě se však nechovali jak měli, a tak Bůh otrávil vodu ve studnách a na lid padla bláznivost. Jen král zůstal rozumný - vodu nepil a lid nabádal stále vedl podle svého zdravého rozumu. Netrvalo dlouho a všichni lidé začali na krále hartusit, že je blázen a špatný král...král se dlouho trápil,...a pak se napil ze studny:o) Zkrácená verze není tak pěkná, ale...

Gryzlik
22. 03. 2006
Dát tip
Jak se to vezme... Někdy si tak připadám když mi trošku začne hrabat ;)

blaschke
22. 03. 2006
Dát tip
Nepřekvapující myšlenky, klišé.Banální výrazový prostředky. Očividně nejsi blázen :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru