Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hirošima

03. 03. 2001
3
0
1384
Autor
modrik

6.8.1945

Něco se nese k zemi. Děti se dívají. Matky jejich plakají. Otcové....těžko říci. To něco dopadlo k zemi a rozpoutalo se peklo... Děti začaly hořet... Matky se vrhají do plamenů, aby je zachránily.... A záhy umírají. Otcové chrání rodinu svým vlastním tělem. A záhy umírají. Plameny se roztančily po zemi. A začaly olizovat všechny kolem. Vlna tlaku pak odhodila všechny ostatky do širého okolí. Američané se radují z vítěztví. Z vítěztví nad dětmi, ženami a starci...
modrik
05. 08. 2001
Dát tip
jo jo, už je to tak............ :(

Adanedhel
02. 08. 2001
Dát tip
Zajímavě popsáno, ale jen z jedné strany...co třeba Pearl Harbor? Nebyli tam jen vojáci...aniž bych chtěl nějak stranit amíkům...válka je prostě krutá na obě strany...vždycky to odnesou nevinní lidé....což je smutné a to jsi vystihl moc dobře.

modrik
29. 03. 2001
Dát tip
No dobrá, dobrá, už jsem opravil tu chybičku. JiKo - spokojen :)

Dvoukvitek
29. 03. 2001
Dát tip
Eh... ta hrubka je ošklivá Ale co se týče tématu, tak je fakt že to "peklo" paradoxně pomohlo urychlit konec války.... A že obyvatelé Hirošimi a Nagasaki byli obětní beránci.... Taky to klidně mohlo bejt rovnou Tokio... Mno a zpracování - to občas pokulhává...

modrik
29. 03. 2001
Dát tip
Hm Dvoukvítku, a co kdyby jsi tam měl rodinu? Nebylo by to tak příjemné, co? (Né, že bych tam měl rodinu já, ale..)

Dvoukvitek
29. 03. 2001
Dát tip
promiň, byla...

Anonym
04. 03. 2001
Dát tip
Kolik ti mrtví, asi zachránili životů ? moc pěkný, takový, jak to asi bylo ...

modrik
04. 03. 2001
Dát tip
Nic, nezachránili nic, všichni zahynuli...

JiKo
04. 03. 2001
Dát tip
no neškodilo by nastudovat účinky a funkci atomové bomby. Téma jistě silné, ale zpracování? Nic moc

alina
03. 03. 2001
Dát tip
Dost dobrý! Jenom mě tam nějak tahá za uši ten tvar:"matky PLAKAJÍ"

Zolo
03. 03. 2001
Dát tip
A proč ne, pořád je to hrůzná skvrna i na tý špinavý vizáži naší civilizace ... tak proč ne!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru