Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Váhy

08. 09. 1999
0
0
1046
Autor
Serafico

Váhy. Kde se bere v rohu pod oknem tohohle prázdného pokoje s jedním křeslem pro žebráka dnešní noci tajemná a honosná cesta se spřežením bílých koní zlatem pobitá alej mramorových sloupů, všude růžové květy a myrta ...pro žebráka, co natahuje ruku - ruku mladou, s dlaní krásnou, s čárou života pevnou a hlubokou ...kdo takovou má ! Z jeho krve vyrůstá strom o tisíci fontánách živé vody. Je tu vůně, kterou znám ze včerejšího večera : sedím na královském trůnu a ty přede mnou s žezlem, jablkem a korunou na svém klíně.
slavek
18. 10. 1999
Dát tip
krev ze které vyroste strom, nebyla prolita zbytečně.
Nádherná báseň.. Trochu pozdě jsem se k ní vrátil, ale pár slovíček si neodpustím. I když u takhle dobrého díla je jen velmi těžké napsat něco nefrázovitého.

Serafico
15. 09. 1999
Dát tip
Děkuji, děkuji za POCHOPENÍ !

Bříza
13. 09. 1999
Dát tip
Protože utrpení je neokázalé, protože naděje se otevírá až na samém konci a protože tam ta síla je !!! Je to spasení - a to je obrovská síla (a téma !).

Bibša
12. 09. 1999
Dát tip
Koukám na to s otevřenou pusou, čtu to a opravdu vnímám každé slovo každého verše. Cítím, že to nechápu, ale stejně se mi to moc líbí. Proč to na mě tak působí?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru