Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hudba

24. 03. 2006
0
0
427
Autor
Ságo

Život bez hudby? To snad ani nejde...

HUDBA Nejdříve byl tón, z něho byla melodie a z melodie se stala hudba. Ta se dá zapsat do notových partií, ale noty nejsou k hudbě nutné, může se improvizovat. Položme si otázku, kdo hudbu vytvořil? Nejspíš nějaký pračlovíček zjistil, že každý dřívko jinak zní a vymýšlel si rytmus. Možná byl inspirován různými zvuky zvířat. Od té doby se mnohé změnilo. Z jednoduchého rytmu přes vesnické písně, opery velkých skladatelů a hlavně přes skupinu Beatles je hudba jednadvacátého století. Dnešní hudba není jednotvárná. Každý člověk poslouchá jiný styl, proto jich je tolik. Svůj názor nechci nikomu vnucovat, ale pokud si chceme hudbu opravdu poslechnout, je nejlepší si buď lehnout nebo tancovat, ale hlavně na nic nemyslet a prožívat ji. Zapomene se tak na problémy a je to relaxační. Hudba dokáže opravdu změnit náladu, uklidnit nebo roztančit. Je až neuvěřitelné, jakou má příroda fantazii a na každého človíčka si dá záležet tak, aby byl každý jiný. Každý má taky jiný vkus a každý poslouchá jiný styl hudby. Nechci se dívat moc do budoucna, ale je dost možné, že stylů bude čím dál víc. Lidé chtějí pořád nějaké změny a novinky.
Čumák
22. 04. 2006
Dát tip
...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru