Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kormorán

25. 03. 2006
8
1
2297
Autor
Alea

Sedím tu u stolu,

v hlavě mám vír,

torpédo,hurikán, co já vím.

Držim se na zemi,

zuby i nehty,

táhne mě nahoru,

tvrdej boj s gravitací.

Proč se mu bráním?

K čemu je zem?Nese mě sebou,

letím jak kormorán...


1 názor

Morsdave
26. 11. 2008
Dát tip
Zajímavé :) TIP

Alea
24. 06. 2006
Dát tip
Dík:o)

Baziliška
23. 06. 2006
Dát tip
***

Alea
18. 06. 2006
Dát tip
Ne,to nemusíš.já obdivuju lidi,kteří umí smysluplně používat cizí slova,protože hodně osob z mého blízkého okolí to neumí,snaží se vypadat chytře,ale je to akorát směšné:o)

Beezer
17. 06. 2006
Dát tip
ufff. Promiň :( Spíš než takový smíření nebo vyvěšení bílého praporu v tom cítím něco jako smutnou snahu zůstat dole za všech okolností včetně zahození naivity. Ale to je jen to, jak si to vykládám já pro sebe. Tohle slovíčkaření je hrozná choroba... polepším se :)

Alea
17. 06. 2006
Dát tip
Asi si budu na pomoc muset vzít slovník cizích slov abych pochopila tvůj vzkaz,ale dík...

Beezer
17. 06. 2006
Dát tip
Myslím že to nijak zvlášť nevyniká ale moc se mi líbí ta myšlenka. Spíš než rezignaci v tom cítím autodestrukci. Ale to je jen má interpretace :)

Alea
02. 06. 2006
Dát tip
Tam jde spíš o to,že už je mi všecko jedno,ať si hurikán bouří,koho to zajímá,rozumíš?To nemá být vzteklý nebo tak,ale spíš takový smířený...:o)

Andulka
02. 06. 2006
Dát tip
ja si nemuzu pomoc....teoricky by z toho na me mela dychat to torpedo, hurikan....ale nejak jak to ctu...tak je to takovy v poklidu....co ja vim...:-)))))) Jinak se mi libi, kdyz se snazim dosahnout vlastniho nitra....obratit ho naruby a dostat veci ze sebe na napir...:-) Podle me, to by mela byt tvoje cesta...:-) Basen je docela fajn..:-)))

Čumák
23. 04. 2006
Dát tip
mno

Alea
28. 03. 2006
Dát tip
Děkuju lidi,myslela jsem,že se svojí úrovní vůbec nemůžu uspět..

to je hezký, tip :)

vesuvanka
26. 03. 2006
Dát tip
pěkné... dávám TIP

Mr.Pidluke
25. 03. 2006
Dát tip
K čemu je zem?! TIP aby tu nebylo tak smutno jako u mě...:O)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru