Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ticho strašně řvalo

25. 03. 2006
1
1
1480
Autor
marigold_ana

.. z knížky od Kerouaca- Dharmoví tuláci..

 

... ,,Jo, rozumíš, hora je pro mě Buddhou. Představ si to, tu trpělivost, stovky tisíců let si tam prostě jen tak sedí, je naprosto dokonale tichá, a jako kdyby se v tom tichu modlila za všechno živý, a jenom čeká, až skoncujem s veškerým tím trápením a blázněním."...

... ,,Nakonec to byly celý týdny, co jsem tady lezl úplně sám, stejně jako John Muir, a sledoval jsem křemencový žíly, trhal jsem si kytky do tábora anebo se jen tak procházel nahatej, zpíval jsem si, vařil si večeři a chechtal se."...

... Byla to nádhera. Růžová zmizela a všechno zahalil nachový soumrak a řev ticha byl jako šplouchání diamantových vln, které procházely vláčnými kolonádami našich uší, a to všechno stačilo člověka ukonejšit na tisíc let. ...

 

 


1 názor

ano, znám - milé připomenutí, dík (a tip pro Jacka:-)

.. už se stalo..dík

jo, to je vážně skvělá kniha :) jen nechápu, proč je to v kategorii povídky? spíš bych to dala mezi citáty...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru