Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když zima dovolí...

25. 03. 2006
4
0
2269
Autor
Mr.Pidluke
louže pod autem
připomene nebi
jak vypadá duha

Jakubisko
24. 04. 2006
Dát tip
No jen mi to woplať...já dokonce o jednom takovým verši vím...ale neřeknu ti kterej to je, schválně jestli na něj přijdeš sám :D

Mr.Pidluke
24. 04. 2006
Dát tip
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!§ nakopat:o) s tim se nesmirim...nikdyyyyyyyyyyy!!§ to ti jeste voplatim...:¬) slibuju!!!

Jakubisko
24. 04. 2006
Dát tip
LOOOOOOOOOL...... no moc pěkně sis to pochválil :)))))))) Ale to je takhle normální...nejprázdnější verše jsou pro autora nejplnější...je na čase se s tím smířit :)))

Mr.Pidluke
24. 04. 2006
Dát tip
me to zase pripada strasne plny,mozna nejplnejsi:o) jak proste to auto vodjede a pod nim ja ta kaluz a v olejova duha...dokonalost,mam ji v oblibenych neni nad to napsat si kritiku sam:o)))

Jakubisko
24. 04. 2006
Dát tip
Já nevim...tohle je na mě nějak prázdný...promiň :-/

Mr.Pidluke
28. 03. 2006
Dát tip
zeal:omluvam se za svoou nestydatost,ale myslim,ze si zapomel/a po ¨*¨ kliknout na ¨dat tip¨...!!§ :o)

Mr.Pidluke
28. 03. 2006
Dát tip
diyk,si myslim,že máš pravdu...kratký a výstižný... ale spousta lidí tvrdí,že to je složité a nesmyslné.Nechápu.Je to jasná olejově duhová,nebesky duhová...

hašigora
28. 03. 2006
Dát tip
krásný... nemám slov... nekdy mam pocit, ze jsem tez olejova skvrna s odrazem, ale asi ne nebe... tak kratky a pritom tak vystizny... jasnej tip:o)

Mr.Pidluke
27. 03. 2006
Dát tip
omluvam se za svoou nestydatost,ale myslim,ze si zapomel po * kliknout na ¨dat tip¨... :o)

Mr.Pidluke
26. 03. 2006
Dát tip
...!!§ jo,jestě že má vlastní hlavu,díky nebesům!

Buďme rádi, že nebe na to nebere ohled :) Pěkná hříčka...

Mr.Pidluke
26. 03. 2006
Dát tip
to je olejová(nebo co to vlastně teče z aut) duha

Mr.Pidluke
26. 03. 2006
Dát tip
dekuji vsem...!!§

zael
25. 03. 2006
Dát tip
pekny ob[d]raz...*

Čumák
25. 03. 2006
Dát tip
duha vypadá jako louže pod autem? tak už je to tady :o))))

Sarrah
25. 03. 2006
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru