Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...noční snění...

25. 03. 2006
3
16
2044
Autor
marigold_ana
.........beznadějný bloudění v ulicích nočního města...
 
...fialově modré nebe se odráží v tmavých vodách Vltavy...
.. a nesnesitelná touha po někom,
 po něčem.....
vzpomínáš a sníš.........
a přemejšlíš o tom, jaký by to mohlo bejt....... kdyby.........

16 názorů

Pohodar Tom
28. 11. 2006
Dát tip
Naštěstí jo, zítra mám kvůli odstávce elektřiny volno. Tak ahoj.

tyjo... tak to moc nezávidím... no nic..tak se z toho snad vyspíš..pa

Pohodar Tom
28. 11. 2006
Dát tip
Nevadí. Přece jen už je noc a kdo ví, jaký den za sebou máš. Já právě prožívám 17. hodinu práce a když si to protáhnu do půlnoci, prožiju svou nejdelší směnu v životě... :o)

je, promiň... já si ňák nevšimla, že už to je tu tolikrát.. achjo... jsem trochu zmatená...:)

to jo... tak já se tam pak podívám... tak se zatím měj...*

Pohodar Tom
28. 11. 2006
Dát tip
Ty taky.

to jo... tak já se pak podívám.. tak se zatím měj...*

to jo... tak já se pak podívám.. tak se zatím měj...*

Pohodar Tom
28. 11. 2006
Dát tip
Já právě na tu spoustu lidí okolo sebe nejsem zvyklý... ale určitě i to má něco do sebe. Zato příroda, to je můj živel a její poznávání můj smysl života. To poznáš i pokud se podíváš na mou stránku - http://www.pohodar.com

to jo... je to tu dobrý.. mam ráda městskej život.. když se pořád něco děje a tak.. ale chápu, že to někdo taky nemusí.. někdy je dobrý si to ňák ňák prostřídat a mít od obojího kousek.. četla jsem Kerouaca a ten o tom taky tak trochu píše.. jít na hory, pár tejdnů si tam pobýt hezky v klidu a sám, pozorovat hory a pak přijít do města ( u něj to bylo San Francisco) a tak zažít zas ten vzrušující život a mít spoustu lidí kolem..

Pohodar Tom
28. 11. 2006
Dát tip
Ještě před týdnem bych mohl prohodit jen tak něco neutrálního, ale v sobotu jsem poprvé v životě viděl Prahu za tmy... a moc na mě zapůsobila. Tak se Ti ani nedivím. Přesto jsem se ale z jejího mumraje rád vrátil do našeho poklidného Vrchlabí.

tak jak kdy.. někdy je hezký se jen tak procházet Prahou.. zvlášť když už je tma a vidět osvěltenej Hrad a to všechno... nádhera..cítim se vždycky tak strašně svobodně..:)

Pohodar Tom
28. 11. 2006
Dát tip
Ale doufám, že beznadějné bloudění už zůstalo kdesi v dáli...

to dík:)

Pohodar Tom
28. 11. 2006
Dát tip
Milá Marigold a v této básni nejsou skryté Tvé pocity? Já je z ní cítím... a úplně to před sebou vidím... světly ozářené Hradčany, světla, odrážející se ve vlách Vltavy... a Tebe jako temnou siluetu.

Čumák
25. 03. 2006
Dát tip
...

sidonia
25. 03. 2006
Dát tip
no tohle teda jako ale povidka snad neni.. nebo jo??? je to mily.. takovy tichy, nenasilny.. tichy, ano, to je to slovo

to je dobrý, tip :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru