Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Energie

25. 03. 2006
0
0
1326
Autor
marigold_ana

.. možná to vyzní jako úvodní listina při vstupu do nějaký sekty a asi se to setká a hodně reakcema typu, že každej je jinej a všichni se tudíž nemůžou řídit stejně..

Můžeš si dělat, co chceš, chápeš? Jsi sám sebou a lítáš někde hodně nahoře v oblacích. Dokážeš se nadchnout pro věc. Můžeš být, čím chceš... stačí jen chtít... už teď jseš tím, kým být chceš... kýmkoli... cokoli chceš.
Všichni vám vymejvaj mozek svejma hnusnejma kecama a vy jste je brali vážně a přitom jste si ani neuvědomili, že vás chtěj zničit, že z vás chtěli udělat někoho, kdo by byl stejnej jako všichni ostatní- škola, učení, práce a makat každej den od rána do večera až do konce... od toho ale život neni... o tom to vážně neni...
Můžete být čím chcete, jste zázrační, jste úžasní! Jste tím, čím chcete být, stačí jen být sám sebou. Věřte tomu! Jste krásní! Jste úžasní a všechno, co děláte je skvělý taky, protože to děláte zrovna vy. Můžete zkousnout kdejakou urážku a být rádi, že to jste právě vy. Takovou máte sílu. Můžete něco provést špatně a všichni okolo vás vám říkají, jak jste strašní a jednají s vámi jako s kusem hadru. Nehrajte podle jejich pravidel. Vás nemůže poznamenat nic, pořád jste krásní a sami sebou......

Alea
26. 03. 2006
Dát tip
Víš,Áňo,znám tě i tvůj styl psaní...Ve všech básničkách i povídkách kritizuješ celej svět,ale někdy stačí kouknout se na to z druhý strany a hned to nevypadá tak hrozně :o)

Čumák
25. 03. 2006
Dát tip
eh

Gale
25. 03. 2006
Dát tip
téma energia poskytuje veľa priestoru na úvahy ale táto len prefrngla rýchlo okolo ...asi ešte nie som dosť zrelá,aby som napr. Jacka Rozparovača považovala za krásneho človeka len za to,že robil čo chcel a možno bol aj sám sebou

sidonia
25. 03. 2006
Dát tip
prijde mi to jen takovy.. nijaky proste... rekla bych slohova prace /i kdyz nespis./ ze zakladky na tema "byt sam sebou".. nebo neco takovyho.. nelibi se mi to

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru