Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

09. 09. 1999
2
0
1649
Autor
Serafico

Sen. Napiš mi sto řádků, vět, které sis vymyslel, slov, která chtějí hladit, chtějí se smát a létat... Sto řádků z daleké země, kde jsou na obzoru stále jen ranní červánky, kde nesvírá tě úzkost z večerů, kde tančíš a příroda tě hladí po nahém těle dechem, átmou snad... Na březovou kůru napiš černým uhlem bílá slova, jakoby stříbrná, ne oslnivá, ale ospalá jako ono ráno, před tím, než se ti o kotníky otřela studená rosa... Dej své touze pít, svým citům do živého tít a napiš mi těch pár slov, snílku, o tom, jak sis to vše dokázal představit, jak sis uměl ze sna ukrojit...
castan
11. 11. 1999
Dát tip
Adarhaz: Možná to mělo zůstatanonymní, viď? :-)
Ale stejně chci abys věděl, že vím že jsi šťastný!

slavek
04. 11. 1999
Dát tip
jak krásné mohou být zhmotnělé sny? Tak nádherné, že člověka i při životě udrží.

Bibša
22. 09. 1999
Dát tip
Adarhaz (safra to se blbě píše!):

Dobře uznávám : SLOVA - myslela jsem to jenom v dobrém, jenom s úžasem (to slovo je tu nějak často...) na víčkách, bezradně, bez vlastních slov, jestli to vyznělo jinak, lituji ...

Serafico
15. 09. 1999
Dát tip
Bibša : obyčejná slova...

Mikevka : inspirace čí : má, nebo tvá ? :-)

Adík : tak co ty na toho anonyma !?

ViNiL
15. 09. 1999
Dát tip
Mám z toho úžas...

Mikeva
14. 09. 1999
Dát tip
To je vážně skvělý. Zkoušel jsem v tom najít, kde je ta inspirace, ale neúspěšně. Asi proto, že je to tak čistý a upřímný.

Bibša
12. 09. 1999
Dát tip
Nechápu odkud se v té básni bere taková sílá, taková zářivá spokojená duše, vždyť je složena z obyčejných slov !!! Plyne to samo a nenápadně předává své poselství.

Serafico
10. 09. 1999
Dát tip
...tak nějak.

slavek
09. 09. 1999
Dát tip
... a co zbylo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru