Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když nebe pláče

26. 03. 2006
2
0
1321
Autor
Alea

Tato povídka vznikla jednoho deštivého odpoledne...

Nevím, jestli znáte ten pocit...Je sobota dopoledne, venku prší ,kapky v rytmickém tempu dopadají na okení sklo. Zdá se mi jako by na mě neviditelnými prstíky klepaly a dovolávaly se mé pozornostii.Sleduji jednu malou kapičku ,která právě dopadla na okno.Stéká dolů a cestou k sobě přibírá další kapky,spojují se v pramínek, v potok, v řeku a nakonec se rozprsknou na okením parapetu.Jejich dlouhá namáhavá pouť skončila. Podle mě to ale není ani zdaleka smutný konec.Závidím jim,jak se dokážou spojit a spolupracovat,aby překonaly překážky, na které jeden nestačí. Kdyby se každý podíval alespon' jednou z okna,když nebe pláče,možná by lidstvo pochopilo, co ho k tomu vede....


Myna
21. 06. 2006
Dát tip
NJN, dospělí vidí všechno jednoduše:) stejně si myslím, že pojem dospělost je irelevantní:)

Alea
21. 06. 2006
Dát tip
Aspoň někdo:o)Jinak pořád slyším:tohle nesmíš,ještě na to nemáš věk apod!:o)Ale dospělá bejt taky ještě nechci...

Myna
21. 06. 2006
Dát tip
Muhehe!;oD Taky jsem si v patnácti připadala dospělá:)) Mno bude mi 22 a připadám si někdy jako dítě:)) Ale proti omladině nemám křivýho slova, teda aspoň tady, na Písmákovi:)

Alea
21. 06. 2006
Dát tip
Dobře opravím...Ale co furt máte s tím věkem,jsem přece skoro dospělá:o)!A dík za tip

Myna
20. 06. 2006
Dát tip
Povídka? Mno spíš úvaha, taková jednoduchá a milá, přihlížím k Tvému věku a dám TIP. A souhlasím s Čumákem, lepší je používat mezerníky.

Čumák
23. 04. 2006
Dát tip
radši jen technická poznámka: ---> čárka, mezera, slovo. (tečka. mezera. Nová věta...) <----jako teď.

Jolana19
30. 03. 2006
Dát tip
ano kapky za oknem jsou milé, bohužel jsem zažila i povodeň a to je potom dílo. Ale líbí se mi ta křehkost myšlenky :)

johny45
26. 03. 2006
Dát tip
Kratke, bez nejakeho deja, ale napriek tomu mile a pekne. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru