Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Časová přímka

26. 03. 2006
0
0
503
Autor
Fall_Apart

Téma budoucnosti

Kdo rád přemítá o budoucnosti, jistě si libuje nad tím, jaký bude krásný život za pár desítek let. Vše šedivé promění se do jasných zářivých barev. Možná si ještě budeme moci dovolit nějakého malého robůtka na výpomoc a úplně se vyhneme domácím pracem. Ale v té krásné vidině budoucnosti něco nehraje, něco ten obraz kazí. Ptáte se, co to jen může být? Tou nepatrnou trhlinkou je člověk! Zvažíme-li, že přestane velká část populace pracovat, protože nebude stačit ohromnému tempu strojů, které vyrábějí bez zadýchání a jsou tedy ekonomičtější, co s nimi jen bude? Ekonomika současného typu, by pak přestávala dávat smysl. Zdát se mi tenhle sen, rád se probudím, budu rád, že mám svůj smysl života, který mi nikdo nebere a těším se z hezkých chvilek, které přijdou po sérii neúspěchů. Koho jsem přesvědčil, ať zvedne ruku, i kdyby v ní náhodou byl čip.
Vaud
08. 04. 2006
Dát tip
Spíš úvaha než fejeton. Ale ono to příjde ;-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru