Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocit osamění

09. 09. 1999
1
0
1561
Autor
Saša

Člověk má pocit osamění, když cítí, že s ním nikdo není, kdo by spolu s ním se smál, společně se strachoval, kdo mlčky s ním by byl, kdo s ním společně by snil, kdo rozpustil by pro něj sníh, natrhal kytku na polích, kdo pouhou přítomností svojí, dá najevo, že se o něj bojí, kdo pouze tím, že existuje, si stejnou přízeň zasluhuje.
zámek
22. 09. 1999
Dát tip
... ano, znám to ... až s láskou si člověk uvědomí, že rozdílnost, kterou
v druhém objevujeme, je tím, za co je vděčný ... že existují propasti,
přes které je třeba klenout mosty ... Děkuji za pěknou báseň.

kačka
21. 09. 1999
Dát tip
Nikdy nejsi sám - co skrytá kamera?
Některé záběry vystříhám, tenhle tvůj dojem přes stůl znám, když do očí se podívám, zásluhy sobě nedávám.

Kyslik
15. 09. 1999
Dát tip
krasne, naozaj

Datin
13. 09. 1999
Dát tip
Já se přikláním ke zlaté střední cestě. Aby si lidé mohli rozumět, tak je vhodné aby spolu měli alespoň něco společně oblíbeného (cyklistika, kryglistika, básně, myšlení, ale třeba i jen sex), a to kouzelné napětí, které se vytvoří je dáno zase těmi rozdíly... Asi plácám, že?
Jo a báseň je to moooc krásná...

slavek
10. 09. 1999
Dát tip
většina.. Já naopak miluji rozdíly.. Ono nedovedu si dost dobře představit, že bych se bavil s někým, kdo má stejné názory na všechno jako já. To by to dopadlo...

Merle
09. 09. 1999
Dát tip
Nejhorší je, že většina lidí chce jako druhou osobu, někoho sobě podobnýho až stejnýho.

Bibša
09. 09. 1999
Dát tip
Merle, naopak, lidi se mají vzájemně doplňovat !!!

Sašíku, neříkali jsme si něco o optimistických verších? Jo jo, člověk si asi neporučí co?

Jen tedy, smutni, plač, stýskej si, ale pamatuj si, že stejně je tady někdo kdo Tě má rád a záleží mu ta tom, jak Ti je !!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru