Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Revize jízdenek prosím!

31. 03. 2006
4
6
1685
Autor
Eunuch

Tak tohle se fakt muselo stát úplně všem, tomu se říká kurevsky drahá inspirace, ale aspoň jsem se pobavil, když jsem to psal. Snad se pobavíte při čtení, ale možná taky ne(to je život:) Ps. za možné chyby se předem omlouvám, jsem poloviční analfabet! Ale čtu bezchybně! fakt!:)

Na zastávce MHD plno cizích lídí, že jsem černý pasažér

to hned každý vidí. Naskočím do vozu, uniknout mrazu

v mysli však tuším, že jdu pro svou skázu.

Oblečená byla pěkně a hezky se smála, kdo moh tušit

že  v prstech si s odznakem MHD hrala.

Prý, že to mám za tři kyla a abych se styděl

nemá lístek a klidně se veze tak kdo to kdy viděl.

To je zas ostuda!                                     Co na to lidi a co řeknou doma?

Zoufale povzdechnu a nastoupím znova!

 


6 názorů

Eunuch
05. 11. 2008
Dát tip
:)

já to chápu.A moje druhá půlka,moje láska,v současné době můj muž(ostatní tituly vynechám).........by ti dal krásnou přednášku,jak z toho ven...-přece nejezdit načerno.!Nebot je to krádež---.já už načerno nejezdím,ale na učňáku to byl můj obvyklý z působ cestování do školy-peníze se prostě hodily a nebylo jich tolik k sehnání(taky hezká kulišárna-ale nikdy mě nikdo nechyt-přísahám!)

karmen
20. 06. 2007
Dát tip
jojo....i to se občas stává :)pěkný *

elfka_Sea
08. 05. 2007
Dát tip
Zoufale povzdechnu a nastoupím znova! pěkná hříčka :))

Never More
13. 05. 2006
Dát tip
Hahahaha skutečně jsem se zasmál...sice vázaný rým moc nee ale pro zasmání dobré...:) tip*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru