Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dlažební blues

05. 03. 2001
2
0
780
Autor
Mazdovovejce

Po okapech domů se procházejí holubi, někdo zalívá kaktusy, někdo teď chodí náměstím, a dlažební kostky zas hartusí. Do kašen padají polibky milenců, dlažební kostky se těší na svoje noční extempore, až po nich nebudou šlapat pěší. Dlažební kostky jsou smutní tvorové, věčně maj’ osud psanců, tak se jim nedivte, že vám někdy ustědří pár zakopanců. Taková dlažební kostka na svět se z bláta dívá, tak se jí potom nedivte, že bývá pomstychtivá. Taková dlažební kostka občas i slzu uroní, nedivte se jí, když po vás šlapou, tak vám to taky nevoní.
Bacil
06. 03. 2001
Dát tip
O dlažebních kostkách jsem kdysi taky psal, ale tahle mi moc nesedí, omlouvám se.

papouch
06. 03. 2001
Dát tip
námět mne zaujal, ale ... jak to říct a neublížit... :-) ...Mazdičko vajíčko, už jsi napsala propracovanější věcičky.. :-)

Merle
06. 03. 2001
Dát tip
zase si nemůžu pomoct.... prostě mi to přijde skvělé... jen možná malinko nezvykle pravidelné... tip těžkej jak kostky život

Albireo
06. 03. 2001
Dát tip
Mně se to také hrozně moc líbí! Pár zakopanců!!! Ťap!

Jákob
05. 03. 2001
Dát tip
Blues já strašně rád, ale dlažební kostkou bych byl nerad :o)

kafka
05. 03. 2001
Dát tip
...........!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru