Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pudlí definice

02. 04. 2006
0
0
432
Autor
ibišková

Vzala žiletku a s bestiálně perverzním, brutálně opřeným pohledem se jala zatnout skalpel do psího masa…… Pudl…… Směšná věc, sám sebe ponižující tvor, maximálně debilní, volá ti ve chvíli kdy ho nechceš slyšet…. Pudl……. Ozvalo se zavytí, ale vzápětí se rozhostilo ticho….. Pudl…… Roztěkaně pobíhá po ulici a většina kolemjdoucích ho telepaticky navádí pod nejbližší projíždějící auto….. Pudl…… Řezala hloub a hloub, užívala si měkkost a poddajnost psího masa a klid při práci….. Pudl…… Odpustí vám sebevětší zradu, idiotsky vrtí kulatým ocáskem na konci podivného těla a zdá se že se usmívá….. Pudl……. Vyňala srdce a opatrně ho umístila do nálevu…. Pudl……. Štěká aby zakryl narůstající strach z blesku na obloze nebo zapnuté mikrovlnky……. Pudl…. Srdce se vždycky hodí…ušetří spoustě lidem starosti na základě pudlích srdcí….


stenos
22. 05. 2006
Dát tip
hloupý pokus o cosi...je z toho píčovina.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru