Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anekdota o leguanovi

03. 04. 2006
2
64
4171
Autor
Error

Zanussi vysiel na terasu a zapocuval sa do zvukov riecneho koryta. Tu nanho krici Rusnovodic z protilahleho bloku (ktory bol postaveny ovela neskor, nebol teda projektovany sa takou mohutnostou. Zanussi byval sice na 3-om poschodi kdezto Rusnovodic na 5-om, ale oni vlastne boli skoro v rovnakej vyske, to kvoli projektacii tych domov- ten starsi mal o dost vyssie poschodia, medzi prizemim a prvym poschodim bol navyse taky mezzanin, tak teda vznikli velke rozdiely. Okrem toho boli aj architektonicky uplne ine- Zanussiho dom bol vysledkom uplne inych stavebnych procesov. Mal trochu problemy s bohatou vyzdobou a mohutnymi ornamentmi, na novsich domoch uz totiz nic take nenajdete, nad oknami sa dodnes tycia zauzlene akacie a  fantastické hlavy s otvorenou hubou, ktore chrlia pazitku. Dom Rusnovodica bol naproti tomu moderny betonovy kokos s rámovou konstrukciou podla plasticity redistribucie sil a momentu): "Bre rano sused! Co vy takto zavcasu?"


64 názorů

tak až od trnavy som? ale tam neni sú bane! ja viem kde majú pštrosa na jedálnom lístku - včera som tam bola :o)

Error
16. 12. 2007
Dát tip
mile vsetky dVe osuobky srcsu najmilse! ja vam teda teraz MEGA-dakujem za tipy, musim povedat ze som povdacny nadmieru...a ani v najdivokejsich snoch som taketo uspechy nevysnival!...dva tipy...DVA TIPY!! to by chcelo hostinu...zarezat najväcsieho pstrosa a tak:)

Najmladšia
16. 12. 2007
Dát tip
že dočkaj....jaky slang trnavsky nahodila defčica..že dočkaj:D :D :D

no, takto podané to treba otipovať, to veru hej ja pre teba mám dačo múdre, dočkaj :o)

Najmladšia
16. 12. 2007
Dát tip
ja mam skorej problem, ze nemam tomuto svetu co povedat..myslim ako daco hlboke, naucne..nieco budhisticke a revolucne zaroven,...tak ja radsej pojdem ps: a toto dielo je genialna šalenosť..preco mu nikto nedal tip?

neomrzelo ale keď sa so mnou nikto nerozprávate, tak tiež mlčím, no...

Najmladšia
16. 12. 2007
Dát tip
dako nas to rychlo omrzelo decka :(

Error
12. 12. 2007
Dát tip
toto cesto vam chce podakovat za drzanie valca (ale ved som nic nehulil!)

do pakarne ešte iba pôjdem ak s vami nespretrhám tieto šialené putá!

Najmladšia
11. 12. 2007
Dát tip
zdravim rožky,zemiaky,sumca, alfekt, vase palce, a v neposlednom rade vas samych...touto cesto vam chcem podakovat za svedomite drzanie palca, skutocne odvadzate dobru robotu. Dalsia sluzba je tento stvrtok od 10:00-11:45 a rozpis sluzieb na januar vam vacas oznamim. Este raz dakujem..teraz ak dovolite idem SPAT, yes!!!! paradajka..isla si do pekarne alebo pakarne?:D

no dáku príšernú skúšku... :o) a ja idem do zel-ovoca na zemiaky a do pekárne na rožky - ale prídem a so mnou - tie rožky a zemiaky :oD

Error
11. 12. 2007
Dát tip
dobre ranko...no tak teda aj ja...a co ma skusku alebo daku inu prisernost?

hoj - držíš ten gabikin palec? :o) ja áno!

ja tu teda ešte ostanem momentík ale nerev mi tu... :o)

Error
10. 12. 2007
Dát tip
cozeee....takto ste mi rozutekali...:( idem plakat do vankusa.tak teda priste..good night

neviem či je to múdre, ale keď myslíš, študuj... ja zas obetavo podržím... alička AK219F, dobrú aj tebe, ja beriem sumca pod pazuchu a idem - kam to ešte nevieme ale musíme... :o)

Najmladšia
10. 12. 2007
Dát tip
AK219F a kocka z honolulu tree(paradajka, ked si si nedala meno, musela som ja)..aj ked nerada opustm vas..socialna psycho ma uz vola, chybam jej pocujem ako hulaka od zialu v deskach(ja by som ju najradsej podpalila), tak mi zitrek drzte palec a mozte zacat uz aj teraz nech nezaspim v studovni a nezozeru ma tam tulavi studaci. ale este predtym ciga s Joyce11(ktora sa vymazala a doteraz jej to vycitam) Vam dobru noc a mne, pche..ja neviem..nech mi nezacne byt o pol tretej rano zima na nohy:)

AK219F je chiméra!!!

jaj, nebolo avi!!!

strááácam sa - asi aj sumca beriem zo sebou lebo vy ste tyrani sa mi vidí... chudáčisko sumčisko - a to vás chcel dopraviť až do brna...

Error
10. 12. 2007
Dát tip
ja by som scel byt AK219F

Najmladšia
10. 12. 2007
Dát tip
podme sa stale oslovovat inak..mozem byt teraz ja Alica?..... pockat, taze aby som si to ujasnila..ziarli sumec, ale to nam moze byt jedno, lebo ho aj tak zjeme, potom..uz je po mikulasovi, rajcinka je dvojplosnik?..alebo to bol iny stvrtok?

Error
10. 12. 2007
Dát tip
jak by som sa zosekal..ked uz sme pri tom..najmladsia: nejdes na pivo? paradajka: nejdes na pivo? sumec: nejdes na pivo? afekt: nejdes na pivo? (je tu este niekto kto by sa mohol uraiz)T? aviza som poslal:)

paradajka ništ, nežiarli, neseká sa... a avíza jej chodia :o)

Error
10. 12. 2007
Dát tip
a inak jaka sranda...uz to seka aj mne...to je asi dake voodoo

Error
10. 12. 2007
Dát tip
dakujem ze si mi to tak paradne definovala:))ked ja nevim..s tymi osloveniami co a ako...neviem ci mozem tak alebo inak...este ti to seka? skus to obliat vodou

Najmladšia
10. 12. 2007
Dát tip
Gabika?..kto je zase Gabika? dalsia postava do naseho sujetu?....vie aspon strielat z praku?.. aaa error len to povedz..len sa netoto, lebo ta sumec zabije v afekte(afekt-kratkodobe silne emocionalne vzplanutie, postradajuce racionalitu, obvykly pri regresii)

Error
10. 12. 2007
Dát tip
ja viem ze uz je to blbe ale zase neviem ci...uz to radsej nepoviem nahlas

Error
10. 12. 2007
Dát tip
horsie jak telenovela...na konec bude gabika ziarlit na paradajku, bude ma chcet zabit kvoli tomu, a potom omylom zabije sumca alebo nejaky rezen...

dávaj to avízo aj sebe a budeš mať kontrolu aspoň nad avízami ak už nie nad nami a sumcom... hlava - nehlava, to poznám - povieš mi potom či to bolo ono, hej? :o)

Najmladšia
10. 12. 2007
Dát tip
pockat..takze...teraz som odstrcena ja a error a do stredu diania sa dostava sumec a rajcina? riadna party..uz sa tesim ako sa to vyvinie:)

Error
10. 12. 2007
Dát tip
tak ja nevim no..tak teda budem cakat pri aute..v dnesnej dobe sa moskvice kradnu hlava-nehlava

Error
10. 12. 2007
Dát tip
aha tak asi som dal to avizo..

Error
10. 12. 2007
Dát tip
neviem ci som dal avizo..

a čo mi po tom že ty si nebol! no toto... čoho som sa to tu dočkala... máš sumca s rezňami? no skvelé! a ty tam tiež musíš byť s nami? so mnou a sumcom? :oD

Error
10. 12. 2007
Dát tip
je to horsie ako som cakal :(

Najmladšia
10. 12. 2007
Dát tip
paradajka a co tak damska jazda s piknikom pri rybniku pri svieckach a Janskych ohnoch a sumcom a jeho reznami..bez errora.....:) error uz?

Error
10. 12. 2007
Dát tip
fu stale sa tu nejak citi niekto odstrceny...tak neviem..tak ked vam bude lepsie tak teraz mna mozte odstrcit teda..ja som este nebol

ja ketchup neľúbim, ale jablkový chren milujem... sumčie rezně s chrenom, hmmm - avízo mi priletelo iba jedno... si prídem menejcenná - rozumite mi vôbec?!

Najmladšia
10. 12. 2007
Dát tip
dal dal..nemaj boja, zodpovedny pouzivatej avizovacej maschiny je z teba tak sumec hovoris..ja idem pre horcicu teda a rajcinka by mohla ketchup zabezpecit:)

Error
10. 12. 2007
Dát tip
alebo nie? neviem teraz presne

Error
10. 12. 2007
Dát tip
ale asi som dal

Error
10. 12. 2007
Dát tip
newiem ci som dal avizo

Error
10. 12. 2007
Dát tip
mladun... ok tak nie..zabrielka: hej sak ale my sme tu only na teba cakali! a som ti este tuto z valova aj polmetroveho sumca ukoristil !!

čo tu vystrájaš?! šak tým cédom krájame vždy pizzu! a drželi sme, jáááj, prinajmenšom ja ako som držala - tebe veď vieš, tak tíško, prosím, barbínky už spia

Najmladšia
10. 12. 2007
Dát tip
citim sa byt odstrcena z debaty..a to len preto, ze som bola na skuske..ale aj tak to je od vas podraz predsa ste videli ze je dlha rada na stuky a predsa sa nemozem predbiehat..a vy ste si kludne odleteli...a ze kamaradky..pche...paradajka vrat mi to cedecko letnych hitov a Alica ten barbie dom...aj s kupelnovym vybavenim..... a basta!!!!!!!!!

tak až sa tu niekedy alebo inokedy stretneš, pozdrav sa odo mňa :o)

Error
10. 12. 2007
Dát tip
jasne! ale zial uz ti teraz nemozem odpovedat, prepac, lebo ja uz tu totiz nie som. skoda. ale musim pisat diplomku. ale keby som tu bol urcite by som ti odpovedal.

vieš čo? zabudnime na včerajšok a vybudujme si dáku budúcnosť čo by tieš bola časy!

Error
10. 12. 2007
Dát tip
za to zabudovane avizo sorry

Error
10. 12. 2007
Dát tip
avizo som zabudol

Error
10. 12. 2007
Dát tip
tak to si viem uplne predstavit. vidim to pred sebou ako by to bolo fcera. ozaj co bolo vlastne vcera...

ja tvoje staré časy nepamätám iba svoje... aj tie najstaršie - a TIE teda boli!

Error
10. 12. 2007
Dát tip
ake to boli dakedy casy

Error
10. 12. 2007
Dát tip
a za uplne starych casov som sa mal uplne najlepsie. to uz bolo tak davno ze to uz bolo uplne davno...veru veru..

Error
10. 12. 2007
Dát tip
ja sa mam inak dobre, ale za starych casov som sa mal lepsie.

Error
10. 12. 2007
Dát tip
jo jo. migrena to je svine. a to tiez veru za starych casov nebyvavalo.

ale to ja pak budem nútená zmenit to venovanie v mojom dielku ak si zmeníš meno! hrôza!!! ináč sa mi darí dobre, až na migrénu a ďalšie nepodstatné maličkosti... a tebe? :o)

Error
09. 12. 2007
Dát tip
my sa tu hadame a bijeme. inak pohoda. ale asi si tam hore v pismaku to meno (lebo kedze som vlastne zistil ze sa vlastne nevolam alice a uz toboz vobec nie ani z krajiny zazrakov) zmenim na prave. alebo na lave, este neviem. a tebe sa ako dari rajcinka? a diki ze si sa tu zastavila. styrom je vzdycky veselsie ako piatim.

parada-jka nie je ni/c/k? a zaujalo ma to "hrošné" tornádo tu v kritike takej konštruktívnej :o) ako sa máte vy dvaja... anebo vlastne dve, gabika a alička? :o)

Error
09. 12. 2007
Dát tip
kokokosovy pes hovoril ze teraz uz ani ta zima nebyvava to co byvavala. tak ja neviem.

Najmladšia
04. 12. 2007
Dát tip
kokos? teraz v zime? ta toto nie je mozne ta tomu neverim

Error
24. 11. 2007
Dát tip
ty kokos... ....ako... ...ty kokos... ... .. ... . ... ako...

Najmladšia
27. 02. 2007
Dát tip
Jeeee tu nikto nebol.....parada.......no zas taka parada to nie je..nie ze tvoja anekdota nie je parada ale nie je parada ze tu nikto nebol lebo parada je len malo veci a unahlene oznacenie niecoho za parada moze vyvolat komplikacie,ktore nie su parada a k zbrklemu oznaceniu komplikacii za parada ani nemoze dojst moze k nemu dojst len za predpokladu ze nemecky dramaturgovia rozmyslaju nad novym romantickym filmom s prevzatými americkymi prvkami.bude tu komplikacia ze padaju meteority na mesto kde sa prave odohrava boj o zenu snov mladeho nadejneho karieristu v oblasti bankovnictva a rozhoduje sa ze ci ma vybrat tu zenu alebo tu banku a do toho este zisti ze jeho sestra nie je jeho sestra ale je to zena snov jeho otca ktory je strojca padu meteoritov.k rozuzleniu dochadza pri hrosnom strasnom nicivom tornade pri ktorom ukradnu z banky zlato a ukardne ho prave zena snov madeho nadejneho lyziara ktory si myslel ze je bankar.tak len na taketo kmplikacie sa da povedat ze parada.Avsak ak myslis parada ako iróniu tak to uz je ina lebo takato parada sa da pouzit aj na cukrovu vatu v dlhých vlasoch za letneho pocasia alebo aj na zachodovy papier ktory nie je tam kde by mal byt ...takze toto nie je len tak slovo parada je vlastne pricinou vsetkeho zla..ked pani Hitlerova otrcila maleho Adolfa v perinke a otec povedal NO parada..tak filozofickym rozborom sa da len tazko zistit ako to vlastne myslel....... Ahoj Bohuš,ako sa máš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru