Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

03. 04. 2006
0
0
440
Autor
brianneil
Seděla na sedadle.Přemýšlela jak to zase zvorala.No nic, na dalších pár hodin se utopí v depresi, vzteku a sebelítosti.Koukala z okna.Nevnímala lidi, jak postupně přicházejí.Nevěnovala pozornost ani člověku, který si sedal vedle ní.Nezajímalo ji to.Jak je možný že ji to tak vzalo.Má teď dost dlouho na to aby se snažila na to přijít.Pak se musí snažit najít bydlení.Jinak spí na letišti.

——————————————————————-

Nemohl zapomenout co mu řekla.To si myslí že jen proto že má známou tvář... Vlastně, měl by si to přiznat... Urazila jeho ego.Pravda je, že vyloženě spoléhal na svoji známou tvářičku.A taky čekal že z toho bude celá ohromená a že mu neodolá.Nejenže odolala,ale vůbec se nerozpakovala poslat ho do háje.
V duchu se usmál — neodolala jeho očím.Věděl moc dobře že oči vždycky zaberou.Neodolala, ale ubránila se.
Teď sedí vedle sebe a ona dělá že o něm neví.

"Na co myslíš?"
Škubla sebou a otočila se."Ježkovy voči... To děláš běžně?Děsit lidi k smrti?"

———————————————————-

Ticho.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru