Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tak s avravi na chujavach kde

04. 04. 2006
2
0
385
Autor
Miriam_čog

Nemám žiadny kontakt; Nemám (všetok) kontakt;

 

Ich epistemologická hodnota nekontradiktorická. /dľa vnímania slovenských ľudí/

 

resp

 

význam Mám kontakt; Nemám žiadny kontakt

 

 

 

Prečo?? ??

 

Pretože „zastavme ich, veď sa oni stratia“ a podobné, slovenskému duchu bez pozastavenia jasné nejasnosti.

 

Isteze mohol by som mat aj namietky typu... napriklad... Kde ste prisli na to, ze vsetko je zrona tak, ako ste to nadhodil plenu. Urcite ste si so svojim myslienkovym vakuom, v ktorom sa skryvate isty, no i tak by som vas rad upozornil na fakt, ze na svete nie ste sami. Ze na svete ziju aj entity vasmu pohladu na vec uplne cudzie. Ja som sice strasne ozraly, ale i napriek tomu neviem co vam tu vravim. Iste mi rozumiete, pretoze rozumiet ludskym pohnutkam nie je az tak zlozite.

Osobne k tomuto nemám čo dodať!!!!!!!!!!!! Rozumieť ľudským pohnútkam je veľmi zložité, dovolím si predchádzajúcemu autorovi oponovať a kto so mnou nesúhlasí, môže ma... viete, čo J

Čo je veľa, to je veľa!

Poznaj sám seba..a..ako to bolo ďalej-To Vám rozpovieme hneď-poznaj svoju mieru!

Čo je veľa, to je veľa!

 

Sam si podivuhodny. Ide o to sokovat a sokovat hlavne diletantzmom, pretoze podstata vsetkeho genia je diletantizmus, takisto ako podstata flory je hlina. Ale aby sme neboli iba taky suchoparny, spomenieme punk. Punk je zivot. Punk je ako podomacky vyrobena bomba a laska je jedina prirodzena vec na svete. Punk je laska. Laska k sebe. K bliznemu. Ja som si blizny. Romantik. Do pici!

 


Uz tu chyba iba dodat nieco o rizomatickych paradigmach a ich lamavosti, trilobitoch a flusaniciach, ktore sa nelepia do vlasov, lebo je nedostatok slobodomyselnosti...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru