Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(NEŽIJU) jenom

05. 04. 2006
16
1
3855
Autor
Čumák

promiň
jenom ses mě dotkla
nesnáším
dotýkání
jako bys mi řekla
"ách, my žijem
a život je
jenom dotýkání"
Ale já
nežiju
ne
jsem jenom
čekající
rychlík
na poslední stanici
narozen
a pak zemřel
mezi tím
skoro nic
jenom dny
a noci
a samý
uhýbání


1 názor

větroplach
10. 02. 2010
Dát tip
:-( ... *

Magali
10. 05. 2006
Dát tip
* (víc nenapíšu, protože nemám slova)

MADVLAD
24. 04. 2006
Dát tip
:-)-no,buďto to zvládnu,nebo ne-1.možnost-dobrý-2.horší-ale potkaly mě v životě již horší katastrofy-spíš písmák v tom případě přijde o jedinečný zážitek-moje foto-myslímže dostatečně potvrzující,že své jméno si nenárokuju tak zcela bezdůvodně-a taky mám nutkání si tak trošku inkognito zaexhibovat!(....samozř.plácám-hlavně chci barvičky apod.na nichž-jak víš,si ujíždím!Díky!

Čumák
24. 04. 2006
Dát tip
ze me nemusite byt na rozpacich, pane silenej upire :o))) no ja uplne chapu, jak to myslis. vlaste se tu zabyvam prevazne tim, ze ctu lidi, ktery nikdo moc necte. ovsem nekdy si nabehnu :o)) asi ze pisu tak jak mluvim a neuvedomuju si, ze to bez myho osobniho kouzlaaaa muze vyznit uplne opacne. navod na vkladani obrazku ti muzu zaslat do zprav. ale je to tezky!!! tak se priprav.

MADVLAD
23. 04. 2006
Dát tip
Tedy,jsem na rozpacích,je-li to myšleno vážně,nebo ironicky:-)-Jinak musím si posypat hlavu popelem,neb jsem Ti skutečně křivdil,když sem dal Tebe jakožto příklad mimozemšťana-a že jsem to s tím zajícem vytrhnul z kontextu-kdy samostatně to pochopitelně znělo jako nějaký ultra blábol,a vlastně sem to ve skutečnosti nevnímal-měl sem totiž vztek,že fakt zajímavé věci od zmatené sakury nikdo nečte,a když už,tak to sepsují-a zrovna si tam byl Ty-tak sem na Tebe kliknul-po pár větách"zajíc",a dál sem nečet,bo sem si Tě zařadil-do úplně špatné kolonky.Pomalu projedu všechny Tvoje,protože z těch co sem už projel,je jasné,že myslíš a píšeš velmi zvláštně,a velmi jinak,než je"norma",máš zajímavé postřehy,a neujíždíš si přehnaně na formě,která tady na písmáku je bohužel něco jako státní doktrína-a prázdnota natřená na oranžovo,je stale tatéž prázdnota-jen lépe zabalená-tedy taky líp prodejná.Že Ti neurony běhají po podobných drahách jako moje,napovídá i to,žes rozluštil toho"upíra";-)!PS:hele,jak se tam dostávají ty fotky do toho profilu?Já na to furt nemožu přijít!

Čumák
23. 04. 2006
Dát tip
jjeeee :o) tak, pane, od vas si toho zvlaste vazim. DIK

MADVLAD
23. 04. 2006
Dát tip
Hmmmm-/to jako že dobrý:-)!/.Asi by mi tam ale přišlo výstižnější:"..život,je jenom honba za doteky.."-každopádně tip-to jo!

pozorovatel
11. 04. 2006
Dát tip
něco na tom je... :) chytrý*

Jakubisko
10. 04. 2006
Dát tip
tyyyjo... uhodils hřebíček na hlavičku... trefnější příměr jsem už hodně dlouho nečet. ;) *

No teda :))

Čumák
07. 04. 2006
Dát tip
to je slecna Incognito! krasne zpiva. je to tu stazitelny. koukni na ni. ja jsem jejim obdivovatelem :o) teda... vis jak to myslim :o)))

SOUHLASÍM s panem Incognitem... t.i.p

Incognito
07. 04. 2006
Dát tip
Tak tadle je opravdu moc pěkná... *

Jolana19
05. 04. 2006
Dát tip
není co dodat, snad se tě tím nedotknu :)

wedle_vazy
05. 04. 2006
Dát tip
***

K_Anče
05. 04. 2006
Dát tip
je dobrá hlavně v tý části netučně a konec, ten je skvostnej...u toho rychlíku ve stanici to škobrtá--takový hodně používaný přirovnání...nicméně, proč ne, když to tak halt už máš..*

No já jenom že čumec se mi líbí spíš ve své veselejší podobě...:)

karmen
05. 04. 2006
Dát tip
dotyky,uhýbání,tak to znám,ale nahlas to raději nikde neříkám....líbí se mi to:-)T*

Sakurka
05. 04. 2006
Dát tip
nesnáším dotýkání...tohle někdy taky cítím, ale bojím se to vyslovit...tipnu, i když mě trochu rozvržení dílka ruší,ale jinak fajn:-)

Čumák
05. 04. 2006
Dát tip
kachlíkem dostat můžeš :O)

Alespoň čekající "kachlík" kdyby tam bylo...:)

větroplach
05. 04. 2006
Dát tip
Jo, uhýbání zabere někdy dost času...před slovem, před rukou...

Death_cat0
05. 04. 2006
Dát tip
:,(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru