Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc plna šlifky

05. 04. 2006
5
0
1426

Na veľky nátlak sa chcem ospravedlnit menovite:Renasovi, Prdulke, Kamzikovi, Petrušenke a Vladkovi za zvuky zvúúú, ktoré sa ozývali z chyže zvanej špajza....Nemôžem za to, že nie len becherovka zbližuje.

Vraj: ,,Ked´ raz persil, tak navždy persil...."Hmm, to je nová návyková látka alebo čo? A pri jeho šňupaní sa možno dostavujú podobné účinky ako po požití poperu z U.K. (samozrejme užívame zásadne s kamarátom).

Renát si myslí, že najlepšie sú júnové čerešne. Už tredí deň nevidel vodu - strašne smrdí, preto mu už na tej nohe neležím. Venujem sa radšej nočnému džogingu, ktorý si vychutnávam zásadne bosá a polonahá po sídliskovej tráve, v ktorej určite neboli psie hovienka. Ideálne miesto pre radovánky.Na štvorprúdovku sa môžem vy - píííp, hlavne, že mi je dobre....Ešte pár nezázračných zázrakov (možno inverzne) na schodoch a asi aj vo výťahu (tam už ale moja pamäť zlyháva). Po epilóg sa chodí zásadne do špajze. Karmické rozzuzlenie slivkovej noci a už chýba iba spánok pod stolom.Ved´ najlepšie sa zaspáva, ak má človek strechu nad hlavou a v kuchyni mu nenaprší napríklad aj do (n)očnej buľvy, ktorá je vždy doširoka roztvorená.

Každopádne: najlepšie sú kyslé bompari.


Eg_Ar_11
21. 05. 2006
Dát tip
kašpare !

Neoopica moja draha,fuuhahaha,a predsa zijes,stale pri chuti,farba zdrava. a kysle bompari su take cucu prevazne kyslej chuti.uz vies?a diky:)

Renas_out
14. 04. 2006
Dát tip
...trocha smradu:)

este krajsi bol druhy den...trochu smiechu, trochu kriku, trochu hnevu a ignoraceeee..

cha* uz som okupany. tie nocne zvuky mi nevadili, lebo som ich vnimal tak, akoby som nevnimal. Pekne si to opisala

wedle_vazy
06. 04. 2006
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru