Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dneska by to šlo

07. 04. 2006
2
3
8060
Autor
Lakrov

Druhý pokus o šíření (zakázané) poezie na podporu uživatele Vihar.

 


Vážená Redakce, vážení Admini,

vraťte nám Vihara, vždyť on je nevinný.

Zdali se polepší, slíbit si netroufám.

Nechce žít v ústraní (to už ví nejlíp sám).


Vždyť tolik nezlobil, nic zlého neřekl.

No - občas napsal a křiku se nelekl.

Svoboda dole a svoboda nahoře,

myšLenka, která nás přenáší přes moře.


Zbavme se zášti, nebo nás sežere.

Je ještě mladý a ... každý si doplň sám.

Ne "škoda ho," ale těch, co ho nepoznaj.

Krevel, hnědel... Brusel. Limonit. Hranostaj.




Tolik hlas z národa; snad není jediný.

Pusťte zpět člena, zběhlého z rodiny.

Nebude líp, jen vyhnem se tak směle

projevům nevole nebo i... naopak.


3 názory

avox
03. 05. 2007
Dát tip
Dík, to není pomlouvání... taky se k němu podívám, když tady je, ale zatím čtu raději básničky, povídky zaberou dost času a já ho zas tak moc nemám...

Lakrov
03. 05. 2007
Dát tip
Spíš 'protest song' než aforismus. Vihar je jedním z přispévovatelů serveru Písmák, kterému byl v době HW/SW, organizačních, personálních a nevím ještě jakých změn Písmáka na 14 dnů znemožněn přístup. Vihar se totiž chtěl stát 'adminem' (to je zde nějaká funkce) a jelikož mu to nebylo umožněno, stěžoval si písemně na kdekoho, až byl takto potrestán. Psal převážně povídky, což mně je blízké a tak nezbylo nic jiného, než se jej zastat. (avi též pro Vihara ať necítí se býti za zády pomlouván)

avox
03. 05. 2007
Dát tip
aforismus to není, to je fakt. A je to poplatné době a okolnostem... Kdo je Vihar? zase mám po čem se pídit... nebo povíš?

:)))))))))))))))

Lakrov
24. 04. 2006
Dát tip
Slovákům se omlouvám za hanobení jazyka i za zlehčování odkazu Slovenského Národního Povstání. Je to takové dlouhé vyprávění. Něco jako denník účastníka/pamětníka SNP ve stylu: 24. novembra: vyhnali sme Nemcov zo Zelenej doliny 30. novembra: Nemci nas vyhnali zo Zelenej doliny 17. decembra: to ťažkých bojoch sme vyhnali Nemcov zo Zelenej doliny 2. Januára: Nemci nas s velkými stratami vo vlastných riadach vyhnali zo Zelenej doliny ... ... ... ... ... 15. apríla: Bača sa nasral a vyhnal nás všetkých.

Lakrov: Co udělal? Dal si žinčicu, a bylo mu to šumák, co se kolem děje?

pomíjivá
21. 04. 2006
Dát tip
sím, já se nehádám!

Lakrov
21. 04. 2006
Dát tip
Jestli se tu budete hádat, udělám to, co ten bača ve slavných dobách Slovenského Národního Povstání :-))

pomíjivá
21. 04. 2006
Dát tip
Vihar: no jedině dvojí :)

Milly
21. 04. 2006
Dát tip
Vihare, ach jo, mám dojem, že obě strany přehání...

Vihar
21. 04. 2006
Dát tip
Jaký život může vést nick kterému jste vyřízli jazyk a držíte pod krkem nůž?

pomíjivá
18. 04. 2006
Dát tip
:) tip (tvůj drahoušek se ti už brzo vrátí, neboj :) - ani ne za tejden :)))

Čumák
18. 04. 2006
Dát tip
fiha...

Lakrov
12. 04. 2006
Dát tip
Předchoži kritika je zřejmě ukázkou úrovně Písmáckých adminů. Technické i osobní.

Lakrov
12. 04. 2006
Dát tip
> napsal sem něco, co ti mělo vysvětlit stav věcí. Proč`s mi tedy taky neumožnil, si to přečíst? Nebo`s zvolil špatné pořadí; Není lepší napřed přemýšlet a pak psát? Nebo čteš, co nemáš. Nebo to máš v povinnostech? (a už toho máš plné zuby - to s tím zubem mě mrzí. Přeji, ať to brzy přejde).

Lakrov
12. 04. 2006
Dát tip
Kde jsou? Něco je jinak? Nebo je vše tak, jak si myslím?

sidonia
08. 04. 2006
Dát tip
hehe:)))

jolbah
07. 04. 2006
Dát tip
Za porno prej ne. To mu jenom smazali. Ale za to jak vojel tu třináctku. Takové nešťastné číslo. Ještě jednou bude přistižen, prej, a bude mu... vyměřen přísnější trest. A nakonec prej ho vyloučej z Pionýra. A taky průkaz mu seberou. Aby si s ním nemohl vytřít slzy z očí.

pozorovatel
07. 04. 2006
Dát tip
drbno

sidonia
07. 04. 2006
Dát tip
reakci, vis kdybys jako vedel, abys jako rekl kdybys jako nevedel, abys jako nerekl ja myslela, ze je to jasne jo a uz to vim, je na 14 dni bloklej za naky porno, hehe:)))/kecam.. mozna/

pozorovatel
07. 04. 2006
Dát tip
aha, ty mi to oznamuješ tak na to mi posílat avízo nemusíš, si nejdřív rozmysli, co chceš

sidonia
07. 04. 2006
Dát tip
vidis tam nekde otaznik, trubko?

pozorovatel
07. 04. 2006
Dát tip
mě se ptáš?

sidonia
07. 04. 2006
Dát tip
jako ono je neco s viharem jo

pozorovatel
07. 04. 2006
Dát tip
kdo ti vzal vihara? si ho vem, když se ti líbí, já vám bránit ve štěstí nebudu:)) a neni to aforismus:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru