Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uvažovanie nad nesmrteľnosťou chrústa

07. 04. 2006
0
0
715
Autor
Bana

Stále uvažujem nad nesmrteľnosťou chrústa.Je ten chrúst skutočne nesmrteľný?Už od detstva mi každý hovorí že áno.Mám im veriť?Rozhodla som sa že to niekedy vyskúšam.Mám to vyskúšať?Od prírody som síce odvážna,no má nejaké zviera,aj ak je to len chrúst,zahynúť preto,že ja si chcem overiť jednu vec?Hovorím si,je to len chrobák...čo už,vyskúšam.Tak to teda idem skúsiť.Chodím po vonku a hľadám chrústa.Zatiaľ nikde nič.Kde si chrústik?Dvíham kamene,nič.Pozerám do tmavých zákutí,nič.No rýchlo,nemám na to celý deň!!Nakoniec pri  jednom kmeni zbadám malé zvieratko-chrústik.Konečne!!!Najprv si ho dobre poprezerám.Môže byť takýtom krehký chrobáčik nesmrteľný?Už pomaly začínam pochybovať.Ale za pokus to stojí.Dvíham pomaličky nohu a mierim ňou na chrústa.Odrazu prudko dupnem.Pozriem sa na chrústa a vidím,že nejaví známky života,úbohý chrúst!!!Predsalen bol smrteľný.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru