Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A pak padal déšť

09. 09. 1999
0
0
1035
Autor
Bolek

A pak padal déšť... Napojil vyprahlou krajinu a utišil žízeň po krvi a pomstě. Ochladilo se. Večerní chládek se po odpolední výhni zdál neskutečný. --- V komnatě římského místodržícího bylo přijemně. Chladný proud vzduchu rozechvíval světla svícnů a pohrával si s dlouhými závěsy. Říman přistoupil k oknu. Obloha byla opět jasná. Hvězdy se třpytily jako tenkrát. Vzpomněl si na hvězdu, kterou zde před lety spatřili. Byla zvláštní. Přiletěla neznámo odkud, nějaký čas pobývala nad Městem, a pak se počala vzdalovat na jih.... "Podivná země", povzdechl si Říman,"a hrozná - jako její lid..." Odstoupil od okna a zatáhl závěs. V místnosti bylo najednou útulněji. Ráno pošlu depeši Caesarovi, pomyslel si. Venku bylo ticho. Natáhl se na pohovku a zavolal otrokyni...
Bibša
14. 09. 1999
Dát tip
Jo, již staří římané věděli, že ...

slavek
10. 09. 1999
Dát tip
Hezké.. Člověk jako by se tam přenesl...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru