Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi vinen

10. 04. 2006
0
2
1423

Moje poezie je jaksi... no tvrdá a neohrabaná, ale mě se líbí... (to jenom pro případ že mě zkritizujete a já to nebudu umět jaksi opravit, tak ať mam pokoj jednoduchým "to co dělám se mi líbí a nemíním to měnit" :P ... :))

 

 

 

Ať se bohatí pýří,

když kolem je hlad.

Konec si změří

podle tukových vad,

 

jak moc  si hráli

na vyšší já,

kolik přebrali,

tolik jim dá,

 

ran a hrůzy,

tam kde různý,

lidi jsou

... a neodejdou.

 

Kat jim jde vstříc,

už nemohou nic říct.

Má u sebe listy,

kde obvinili ty:

 

Za lež a nevěru,

to ti fakt neberu,

že tam pak patříš,

už si nezapaříš.

 

Měl si šanci,

smál ses na expanzi,

to ti věru,

zaslouženě beru,

 

tvůj života list

(kat)...už bere si lis,

na tvou hlavu.

Na to ti dlabu,

 

že pomáhal si,

v srdci promrhals i,

prachy z vkladů,

na kupu darů...

                                     ...těm co to potřebovali.

 

Jsi vinen


2 názory

Fajn že:)) To víš, nerada se škatulkuju a tohle má formu miniatury, jen jaksi přesáhla miniaturu :) Ale vem to tak; Ve Francii se zrodila nová 'podoba' románu, tento směr se označuje jako "Nový román", teké známý pod názvem "antiromán". Díla se řadí pod romány, přestože prvky románu popírá. Dílo jako například: Žárlivost, Gumy... atd. A jak to vlastně souvisí s mou prací? Řekla bych, že každý si může určit, co pro něj -podle jeho názoru- dílo znamená, přestože typické znaky to nemá... Pro mne je to miniatura. Miniatura a tečka. Nevím proč, ale toto dílo ve mne evokuje pocit: 'Je to miniatura.' To je vše.. S pozdravem Černá vdova.

kapitan
26. 11. 2007
Dát tip
Obrovská miniatura....maxiatura

megahit
20. 10. 2006
Dát tip
tak to je dobře, že to není miniatura-jinak něco na tom je, ale to zpracování v některých místech je fakt řekněme velmi osobité :o)

Hups, he, no já jsem se překlikla ;) Jako miniaturu to nechci prezentovat, ale vůůůbec se mi nechce... :) No nic no...

Jsi si jistá, ze se jedná o miniaturu?

clovrdik
28. 04. 2006
Dát tip
námět je fajn,ale zpracování, hlavně místy, docela tahá za oko

miore
13. 04. 2006
Dát tip
Nektere verse dosti neohrabane, nektery se mi moc libi, sou zajimavy....namet dobrej, ja sem spokojen :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru