Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosím

07. 03. 2001
2
0
1743
Autor
Eowyn

Chtěla bych být přítelkyní,

průvodkyní ve zlých chvílích.

Proč jen ubližovat umíš??

Nesnášíš a nenávidíš.

 

Stačí jenom chtít a toužit,

takhle se jen musím soužit.

Nezmění se asi nic,

i když já bych chtěla víc.

 

Tak žij šťastně milý hochu,

ale snaž se prosím trochu...


Merle
22. 03. 2001
Dát tip
Simon: vždy jsem mluvil jen sám za sebe... přečti si to znova...

Merle...říkám snad něco jinýho ? :)

Merle
21. 03. 2001
Dát tip
Eowyn: víš, podle mě je plno stejně potřebných, kteří hajzly nejsou... ale já nejsem soucitná duše Simon: to přece pozná každý sám... sám za sebe...

Merle...no právě :) ALL se soucitem opatrně...někdy se to může krutě vymstít...

líbí... :-) Merle a jak poznáme DOBRÉ dílo ? :)

Eowyn
17. 03. 2001
Dát tip
Merle: Asi proto, že je to soucitná duše....

Carodej
08. 03. 2001
Dát tip
Já rád doporučím ke čtení ty, kteří z důvodu neznámosti moc čtení nejsou........... nedávno jsem narazil v horní části na báseň o vlkovi od jistého Wolf.... něco, a byla naprosto úžasná a četlo ji jen devět lidí!!!!!!!!!!!

Merle
08. 03. 2001
Dát tip
Čaro: jo, to je postata tipu, ale ne doporučovat nečtená díla, ale nečtená dobrá díla... jestli ti tohle přijde dobré, je už jiná věc (a čistě tvoje)

Carodej
08. 03. 2001
Dát tip
Ano, přijde, včera jsem okritikoval a přečetl snad padesát věcí a opravdu nedává tip všude a výběr už vůbec ne.......

Bacil
08. 03. 2001
Dát tip
Mně to připadá spíš do básní než do blbůstek, ale vadí mi na tom ta poloviční cesta mezi rýmem a ne-rýmem, která vypadá jako neumění. Buďto dobrý rým, nebo žádný, ale něco mezi tím?

Funda
08. 03. 2001
Dát tip
Na tvůj věk velmi procítěné. PS:neber to jako urážku, i když to u Tebe asi nehrozí díky Tvé uvědomělosti

Merle
08. 03. 2001
Dát tip
tak tohle tipovat (doporučovat jiným ke čtení) bych si netroufl... na básni nevidím nic zajímavého snad jedinou věc... proč se nějakým hazjlům nějaká soucitná duše pořád snaží pomoct?

Carodej
07. 03. 2001
Dát tip
No.... blbůstka... myslím, že to samo o sobě má na víc, než na blbůstku. Fajrból!

affirmation
07. 03. 2001
Dát tip
Do blbůstky to vážne nesedí :o)

Skleboun
07. 03. 2001
Dát tip
neni o blbustka, ale prijde mi, ze to je nespravne dlouhy... jen nevim, jestli by se to melo zkratit nebo prodlouzit :)) tak to nech tak, jak to je, ju? .)) sem tam ti nesedi rytmus, ale da se to snest :)) ha, a jeste: proc se prvni dva radky nerymujou a ostatni ano?

Eowyn
07. 03. 2001
Dát tip
detail :))) Ne já to dám teda do básní, no...

Menahen
07. 03. 2001
Dát tip
Skvělí, možná by tam šlo dát místo víc- víc a víc, ale do by pzměnilo smysl dam ti tip, jo?

Mea
07. 03. 2001
Dát tip
Mě to teda přijde jako blbůstka, formou, ale má to něco v sobě. Na konci by mělo být něco víc agresivního. Nějak to vyprchalo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru