Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

placenty

12. 04. 2006
1
0
2237
S placentama je problém.
Sou takový celý...
od krve!!!
To mi na nich docela vadí.
A taky smrdí.
A vůbec nejsou in.
Prostě mě serou.
Nemůžu si pomoct.

Čumák
13. 04. 2006
Dát tip
uh

sidonia
12. 04. 2006
Dát tip
taky mam rada syry :)))

To je v pohodě, já si hledám většinou díry v jinej věcech:).

sidonia
12. 04. 2006
Dát tip
asi to nijak nesouvisi, ale jeden muj znamej ma takovou zvlastni masturbacni techniku. ... udela diru do melouna vis... a tam si jako dela dobre.. no to me jen jako napadlo ze potomci z toho nejsou a mas to castecne v nazvu.. akorat teda bez ty masturbejsn.. no ale ten meloun jako... vem to klidne jako pratelsky doporuceni:)))))))))))))))

Nevím jestli chcu potomky:).

sidonia
12. 04. 2006
Dát tip
aaaaha.. takze predpokladam, ze u narozeni svych potomku asi nebudes chtit byt... hmmm.. bejt na me, taky se spokojim jen s tim splozenim:)

Pokud de o porod, tak je pro mě humáč celej. Jeden za život je pro mě až až:D.

sidonia
12. 04. 2006
Dát tip
hm, ty musis bejt teda citlivka pro tebe bude humac asi hodne veci co.. ne-li temer vsechno ne...hehe:)))

Nee, já ne:D...Já jen, že to je taky pěknej humáč:D.

sidonia
12. 04. 2006
Dát tip
akorat odstrihavala zbytek.. jako tak po tejdnu., az zaschl nebo co.. jaxe musel natirat tou borovou vodou nebo cim ty jo jo? kecas

Stříhalas už někdy pupeční šnůru?:) Jestli né, tak nevíš o co přicházíš:D.

sidonia
12. 04. 2006
Dát tip
no tak koukej na neco jinyho.. nebo si mysli, ze je to biftek...

To né, ale občas je zahlídnu v televizi a strašně se rozčílím:D.

sidonia
12. 04. 2006
Dát tip
delas vole jako bys je musel kazdej den snidat, hehe:)

sidonia
12. 04. 2006
Dát tip
delas vole jako bys je musel kazdej den snidat, hehe:)

To jo, s placentama je problém odjaktěživa:D.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru