Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

most

13. 04. 2006
0
0
1731
Autor
akaša

Přecházíš zlatý most,

Zde již nebude lež.

Zde zapomeneš na minulost.

Jsi si jist, že tohle chceš?

 

Jsi poutník osamělý.

V temnotě ses ztratil celý.

 

Vracíš se zpět do světa smrtelných.

Pod tvou rukou zůstane mnoho mrtvých.

 

Zapomněl jsi na svou víru.

Neznáš slova míru.

 

Již nejsi moudrý poutník,

Nyní jsi krvelačný válečník.

Jenž přivádí duše

Do mé říše.

 

Zapomeň na návrat.

    Nyní již patříš temnotě.


akaša
26. 04. 2006
Dát tip
Já vím...ale ted mam hodně starosti.... a naši jich taky nemaji zrovna nejmin...Ale uvažuju o tom!!!!!! Ja ti nenapsala kde bydlím????? :-O :-D

Armand
26. 04. 2006
Dát tip
...add tvá reakce ve zprávách: nevím kde bydlíš, ale jsme v době internetu, objednej si je, ty knihy, přes net nebo si je pujč v knihovně... .-) Stačí chtít :)

akaša
24. 04. 2006
Dát tip
Moc děkuju... I ty se měj krásně....

Armand
24. 04. 2006
Dát tip
Přejdi přes zlatý most řekni: Kde není lež? minulost je mrtvá tak co zde chceš? Osamělost - čas pro vidění temnota je milost noci Jak putování bez pomoci, které končí v kuropění Ten kdo se vrátil nezabíjí dotykem život dává bez míru je i bez své víry a v bitvy už se nevydává Temnotě patří tma a světlu světlo zas ten kdo se vrátil od zlatého mostu svou vlastní cestu má a vlastní jas... :) čti dobré básníky akašo, naslouchej, protože to je to co umíš. Přečti si Baudelaira, Verlaina, Holana, Gellnera (ten se ti bude obzvlášť líbit). Poslouchej jak oni píší. Nech to projít skrze sebe bez předsudků... jen naslouchej. A pak když to přijde piš anebo si jen v duchu básni :) Měj se krásně! :)

Milly
13. 04. 2006
Dát tip
Hm, nevím, jak přijít na myšlenklu, co se ještě na světě nevyskatla... :-) Mně by se myšlenka i zamlouvala, ale to vyjádření už ne....., možná by byl lepší volný verš, než vázaný..

akaša
13. 04. 2006
Dát tip
díky za připomínku!!!

Jakubisko
13. 04. 2006
Dát tip
tak tak... vázané verše to nejsou a převratná myšlenka zrovna taky ne. :)

Noe1
13. 04. 2006
Dát tip
Aby byly verše vázané, nestačí aby se rýmovaly (a i to se tu vždy nepovedlo), je třeba dodržovat rytmus.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru