Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

velmi kritická

15. 04. 2006
1
0
3125

Autor stojí o kritiku, ale ne o blbý kecy:D.

A všem těm kritikům
co maj blbý kecy
chci vzkázat že
skončí v kleci
krmeni trusem holubů
a možná i dostanou
ode mě na hubu.
To jó, já sem hotovej rambo:D

karmen
16. 04. 2006
Dát tip
:-) Bojim bojim :-) od tebe dostat na hubu? To by asi bolelo:*)

ty ale ten moc klasickej není:D

Čumák
15. 04. 2006
Dát tip
HAHAHAHAHHAHAH

Čumák
15. 04. 2006
Dát tip
Image Hosted by ImageShack.us

Jolana19
15. 04. 2006
Dát tip
chyba Mele, už ses ukecl, teď to nezachráníš, úchylka je úchylka zajíček v kině, a pod zákonem to už je na světě

No počkéééj, právě že já s ním nic nemám, mi jen chodíme do kina:D...

Jolana19
15. 04. 2006
Dát tip
a už tě mám zavolám na Policii a možná i Kubišové a oni ti to spočítají, ale na Písmáku budeš za jedničku, jen tak dál Mele, seš dobrej, fakt :))

Tak já to řeknu!!! Se zajíčkem je nezákonný mít pohlavní styk:D...

Jolana19
15. 04. 2006
Dát tip
sakra Mele ale to si pokazíš IMAGE

Co v očích...:))) no, tak to nebudu rozvádět, to bych už fakt byl za vrchního prasáka:D...

Jolana19
15. 04. 2006
Dát tip
s tím oholeným :)) neutop se v jejich očích

Zase tak moc na nich neujíždím, dneska deme se zajíčkem na Rafťáky:D...

Jolana19
15. 04. 2006
Dát tip
stav se, u nás je pro všechny místa dost, já a Matka Tereza máme hodně společného, třeba věk babičky :))

Náhodou:). Ty květákový karbanátky dělá babička. A sou hrozně dobrý, nevím jak to dělá:). Zeleninovej salát bych taky zvládl:). Co že mám pro to udělat?:)

Jolana19
15. 04. 2006
Dát tip
no k zajíčkovi a brusinkám a neštvi nebo dostaeš květákovej karbenátek, se zeleninovým salátem a vůbec

Hhh já to úplně vidím:))) KURVA KURVA nějakej čůrák u mě musí zvonit zrovna na Velikonoce, když se chcu v klidu dívat na VV2 a Best of GOGO show, no mám já tohle zapotřebí?!! Řekni, mámo!!! A co je s těma knedlíkama!!! :D

Jolana19
15. 04. 2006
Dát tip
co,? já zvoním u jednoho cvoka a ten tam za dveřma kurvuje, no neposlal bys ho do prdele, ať jde idiot, já vařit knedlíky :))

Nedělej mi tady z toho holubník!!!:D

Jolana19
15. 04. 2006
Dát tip
ödborný rozbor tohoto díla pana Mistra: letmý výber: blbý kecy - tímto expresivním výrazem Mistr, ukazuje na zcela nedostatečnou eleganci průjevu, ostatních kolemjdoucí a kolemčtoucích, bravoo Mistře chci vzkázat- jasné, naprosto jasné posselství, díky Mistře skončí v kleci - jsme zajatvi vlastních předsůdků a dogmat a nejsme schopni překročit vlastní stíh, ooo ano Mistře krmeni trusem holubů - ano naše vlastní myšlenky a nápady nás pohltí a nebude již schopni déle existovat - zajímavé pojetí Mistře možná dostanou na hubu - život s nimi zatočí a oni budou po právo potřestání - zda lehce tápu Mistře Mele nepřeháněj, i tak tě mám docela ráda :))

Velký AU:D...

marketinka
15. 04. 2006
Dát tip
au :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru