Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZÁVĚŤ

10. 09. 1999
0
0
974
Autor
Datin
ZÁVĚŤ

Vítejte lidé v mém novém světě
Mám zde novou tvář a mozek co se neplete
U Vás jsem byl rád, ale chtěl jsem se smát
A tak jsem odešel, na to právo nemůžete mi brát

Byla to náročná cesta plná kamení a sněhu
Stále dál však táhla mě naděje, že zde najdu něhu
Byl jsem příliš mladý pro smrt i příliš mladý pro život
Proč být dál tady však nenašel jsem důvod

Doufám, že mě chápete a nikdo pro mě nebrečí
Já se teď mám dobře - slzy oku nesvědčí
Přejte mi to a radujte se se mnou
Že rozjasnil jsem mou noc temnou

Hodujte, pijte, tančete a hlavně se smějte
Vždyť máte proč a taky rádi se mějte
Komu snad smutno je po mě
Ten věřím omluví můj výkřik v domě

Ale nebojte se, všichni se zde sejdeme
Dříve či později tu cestu všichni najdeme
Já trochu podváděl, přiznávám, vydal jsem se zkratkou
Šel jsem pěšinou nevyšlapanou, tichou a vratkou

Takže ještě jednou chtěl bych Vám něco dát
Nic hmotného, jen to, že Vás mám moc rád
Já proměnil se ve vánek jako ve vodu mění se ledy
 Taky líto mi je, že asi viděl jsem Vás naposledy
Datin
16. 09. 1999
Dát tip
Já Tě žeru, Bibšo..:-))))

Hannah
15. 09. 1999
Dát tip
Když je ti nejhůř, hoď to na papír a za čas bude líp. Vybreč se - doslova i obrazně a zase bude proč dál žít. Žádná věc, vztah, ... nic nestojí za to, aby člověk umíral předčasně! Netvrdím, že o smrti je špatné přemýšlet - smrt je přirozená věc stejně jako zrození, dospívání, láska, milování, rozchody, obyčejný živočišný sex, západ slunce i jeho ranní probouzení v rudé záplavě jsoucna. Jen uskutečnění takového rozhodnutí je asi zkrat v pudu sebezáchovy a to Básníci nemají - a ty Jsi Básník - to nevadí že začínající, nezralý... či jak všelijak tě mohou nazývat, ale JSI a to je to nejdůležitější. Piš dál - svoje stesky, naděje, bolesti, radosti, trápení, sny... držím ti palce, ty to dokážeš psát stále dál.

Datin
15. 09. 1999
Dát tip
Hannah: moc díky...

Bibša
15. 09. 1999
Dát tip
Datin: jsem ráda, že už je Ti líp, že je to pryč a že jsi bojovník a zvládnul jsi to, to mě no to většinou nestačí ani rok a tobě prostě měsíc, a až se to jednou, doufám, že to bude hódně hódně za dlouho vrátí, tak si na nás zase vzpomeň, ju?

Merle
14. 09. 1999
Dát tip
Tenhle typ zkratky je opravdu o ničem, nic totiž nepřináší. Pro tvé myšlenky na ni je jen jediná omluva, a to že jsi o tom napsal takovouhle dobrou básničku :-))

Bibša
13. 09. 1999
Dát tip
Datin? Tohle to není nic jiného než zoufalé volání o pomoc !!! Vím, že slova nejsou nic, ale někdy i slovo může zachránit život ... piš nám sem svoje slova, svoje touhy, svoje prosty, posílám Ti jistotu, že tu vždycky budu, abych si je přečetla. A ještě něco: nechoď s davem, ale nechoď ani zkratkama, nehledej svůdnější cestu, protože cesta si vždycky volí Tebe, ne ty ji !!!

Datin
13. 09. 1999
Dát tip
Bibša: Moc díky za podporu... Velice si ji vážím... Leč Tě mohu uklidnit tím, že tohle jsem napsal asi před měsícem (stejně jako "Dívám se z okna"), kdy mi bylo opravdu dost blbě a hledal jsem způsob, kudy z toho ven. Tohle bylo jen jedno z alternativních řešení, které nakonec naštěstí (díky lidem jako jsi Ty) nebylo realizované... Dnes už mi je zase dobře...

slavek
11. 09. 1999
Dát tip
Tak tahle básnička mi opravdu dneska mluví z duše. Snad až příliš...

Anonym
10. 09. 1999
Dát tip
Dost dobrý

Anonym
10. 09. 1999
Dát tip
Dooooooooooost dobryyyyyyyyyyyyyyy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru