Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mlhovina

09. 03. 2001
1
0
2922
Autor
Funda

Snad Vás to alespoň malinko pobaví. PS:dejte na sebe pozor

Potichu rozjímám nad dílky v Písmáčkovi, když mi náhle zastře zrak mlžný opar. \Asi to bude tou únavou \, říkám si pro sebe a pevně rozhodnut dočíst alespoň poslední verš své oči ještě pevněji upírám k monitoru.Náhle však mé chřípí rozšíří nelibá vůně.Otáčím hlavu a shledávám, že mlhovina naplnila celí pokoj.Hlava přemýšlí s čím by měla spojit tento zvláštní výjev, ale díky únavě jí nic kloudného nenapadá.Snad jen kromě požáru. Náhle mi to všechno jaksi dochází a rychlostí blesku se přemisťuji do kuchyně, zachránit co se dá. Po prudkém rozčeření kouře shledávám, že hoří naštěstí jen konvice na čaj. Chápu se konvičky na květiny naštěstí plné vody a hasím zbytky zčernalého nádobí. Otevírám okno a raduji se, že to tak dobře dopadlo.
Prokletí
15. 03. 2001
Dát tip
nebo sei hele přesuň pc do kuchyně a nepřipálíš nic... mňam, buchty!!! m.

Falka
11. 03. 2001
Dát tip
S tou varnou konvicí jsi na to vyzrál... já už ti chtěla pro tvou bezpečnost Písmáčka zakázat... .o)

Semipalakva
10. 03. 2001
Dát tip
Nedáš si čaj?..mám dobrej Ovocňák:)

Funda
10. 03. 2001
Dát tip
Semipalakva: rád, jen jestli to k Tobě neni moc daleko

Vio
09. 03. 2001
Dát tip
To abychom zase uspořádali sbírku na Fundovo nádobí ;-)))

rire
09. 03. 2001
Dát tip
upalit, upalit! buuuuurn, he is a witch!!!! :)

Wopi
09. 03. 2001
Dát tip
Ehm.. nevím, co říct. Wopi s šestou konvicí.

Grendel
09. 03. 2001
Dát tip
ještě že to dobře dopadlo :) mohl taky uhořet sám počítač, fuj katastrófa narodova ;)

Funda
09. 03. 2001
Dát tip
Vio: díky, ale koupil jsem si varnou konvici.Ta se naštěstí vypíná sama.

Funda
08. 03. 2001
Dát tip
Za chvilku na ní začnu pracovat. PS:jestli to přežiju.Je totiž jedna v noci.

Janis
08. 03. 2001
Dát tip
No úžasnej amrickej konec.......nedhceš psát scénáře pro Brambory Hills90210 ? Mě to tedy vůbec nepobavilo..spíš naopak..to má být Tvůj pokus stvořit dílko k pousmání? dost děs !

proto
08. 03. 2001
Dát tip
ha ha ha

Funda
08. 03. 2001
Dát tip
Tak nic no, příště to hasit nebudu.

Janis
08. 03. 2001
Dát tip
Na hranici...........(ták ještě poslední přání..) .-)

Funda
08. 03. 2001
Dát tip
Janis:podívej se na mojí pohádku

Máša
07. 03. 2001
Dát tip
Úplně cítím ten připálený puch a gratuluju k happyendu. Jenže já se těšila na tu pohádku, cos ji kdesi sliboval dopsat přes noc...? Asi zmizla v mlhovině, no nic, jdu spat i bez ní, fňuk.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru