Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvířátka co znám

08. 03. 2001
8
0
1715
Autor
Kaguáš

Pro děti ze života... Je to spíše blbůstka

Já znám kuře kuřáka, to celej den profláká Jakmile má ňákej splín, vyfukuje nikotýn. Znám jednoho mola, neví co je škola. On neumí číst a psát, vrhá se mi na kabát. Znal jsem jednu housenku, nenapsala písemku. Byla celá zoufalá. \To je konec\ volala. Úplně se zakuklila, změnila se na motýla. Znám jednoho tchoříka. Ten stále jen naříká. Ač je pořád v koupelně, smrdí prostě příšerně. Koupí nový deodorant, pustí spojku, chytne volant, pak vyrazí do ulic o smrďocha bude víc. Tuhle jeden dikobraz opil se až pod obraz. Když se potom domů vracel, tak příšerně chudák zvracel. Ztratil i pár bodlin svých Tonda Blažků o to pích. Nezvlád by to bez nervů, kdyby neměl rezervu.
jarda_sibrt
14. 06. 2003
Dát tip
Fajn. To beru! ;o)

jorel
02. 04. 2001
Dát tip
máš talent hrát si se slovy typ za všechna sousloví která v srdci znít mi budou až bojovati budu s nudou

Marigold
20. 03. 2001
Dát tip
Až jendou budu mít nějaký děti....hmm...aspoň na starosti....tak tohle bude přesně žánr, před kterým je budu bránit od posledního dechu:--)))

Pája
14. 03. 2001
Dát tip
Nádhera. Jsem tvé dítě.*

Bacil
09. 03. 2001
Dát tip
Tohle je nádherné a až na poslední sloku je to dokonce i doopravdu pro děti, což v této kategorii zdaleka není pravidlem.

Wopi
08. 03. 2001
Dát tip
Pěkné.

kafka
08. 03. 2001
Dát tip
:-)))))))))))

zirafka
08. 03. 2001
Dát tip
hezke :))

Naso
08. 03. 2001
Dát tip
deti to musí potešiť...

Janis
08. 03. 2001
Dát tip
:-)))))))))

kafka
08. 03. 2001
Dát tip
....a že děkuju a že odepíšu Kaguáši ;-))) kaf

Vojtek
08. 03. 2001
Dát tip
ježiš to je suprrrrrrrrr...3,4,5 sloka...excelent ******** 3 sloka je nádherně dětská :-)))) ***************!

Funda
08. 03. 2001
Dát tip
Konečně něco pro děti.Přijmi mou gratulaci.

Zolo
08. 03. 2001
Dát tip
Ejhle, že bych byl dítě? Mně se to *íbí :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru