Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

velikonoční III.

17. 04. 2006
1
0
1562
U dveří je zase nablito
z těch posranejch vajíček
nevotvírám kluci, kapišto?
a nejsem kurva zajíček!!!
Hele, pojmenováváš básničky podobně jako já. Akorát je máš lepší:D.

Jolana19
17. 04. 2006
Dát tip
no přesně, dnes už špenát i ostatní jídlo jím, ale musím je uvařit sama, ale ještě lepší je to v práci od jedné ze dvou směn /tu druhou by měli normálně zastřelit/, ale první směna to je balada, vaření mi až tak nevadí, ale zrovna citový vztah k němu nemám, přežiju to, toť vše. A špenát sním i s vajíčkem :)

No zrovna nepovedenej špenát nemám rád, ale dobrej špenát se smetanou jako přílohu k tortillám a něčemu, to můžu:)...

Jolana19
17. 04. 2006
Dát tip
chápu, některý jsou fakt děsný a k tomu špenát, čočka, červená řepa ,blééééééé

Na to moje vychovatelky ve školce nepřišly:D.

Jolana19
17. 04. 2006
Dát tip
poradím, grátis, nejez je :)

Nevím jak ty, ale já po vajíčkách protě zásadně blinkám:D.

Jolana19
17. 04. 2006
Dát tip
ty seš věrnej zajíček? No zrovna u zajíčků je to velmi neobvyklé, jsou totiž známi svou promiskuitou, ty promiň, a to jsem nic nepila,kromě mé oblíbené kávy a Magnézie, budu muset kontaktovat výrobce :)) Přeji hezký den ( i při mytí poblitých dveří :)) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru