Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nohy

17. 04. 2006
7
2
1503
Autor
froxx

"Tondo, kolik nohou má sluníčko?", zeptala se Maruška a dál si patlala ve svém kyblíčku. "Nohou?", zamyslel se Tonda a na chvíli ustal v usilovném mlácení kladívkem. "..nevím. Asi moc."

 

 

 

neposkvrnění

 

 


2 názory

Zvrhlík
17. 06. 2007
Dát tip
Možná by chtělo spíš zvýraznit prolog (velikostí písma) a umenšit velikost písmenek vlastního díla, protože mé oči dřív sklouzli na pointu a tak jsem byl ochuzen o plný požitek z dílka. No nechám to na tobě. Ale přes tuto výhradu technického rázu musím odměnit tipem. (Možná by stačilo slovo neposkrvnění "odentrovávat" tak dlouho až by nebylo vidět zároveň s prologem na jedný "stránce".) Jen se obávám, že by to mohlo narušit poetiku básně.

satannáš
31. 05. 2007
Dát tip
výborně napsané T

hezký a nápaditý :) *

froxx
28. 04. 2006
Dát tip
jéé, štěstím se plně tetelím:)) a pak, že "nejvíc potěší neštěstí druhých", myslím, že "nejvíc potěší chvála od prvních".. (nedumat prosím, nad logikou užití výrazu "prvních"- připadalo mi tp takový poetický:)) děkuji pěkně;)

La_Muerte
28. 04. 2006
Dát tip
jeste avizko:-)

La_Muerte
28. 04. 2006
Dát tip
tak to je nádherný...tip

Jakubisko
24. 04. 2006
Dát tip
Jojo, taky se mi z tvých děl líbí asi nejvíc :) V jednoduchosti je síla...občas je lepší nesnažit se vymejšlet zbytečný příkrasy a kudrlinky a napsat to takhle...skvěle :)*

froxx
18. 04. 2006
Dát tip
oo!!! já jásám:)) -jás,jás!! děkuji, tak tohodle si cením.. wau, já vůbec nečekala, že někoho oslovím a přitom.. pro mě tohle moc znamená:)) připadá mi, že toto "dílo" vysílá "hrozně hlubokou myšlenku". :) ..hlásku, seš zlato;)

wedle_vazy
18. 04. 2006
Dát tip
:)

Skvělá.........opravdu skvělá.....tvá nejlepší a to každopádně... velký t.i.p for You

warman
17. 04. 2006
Dát tip
:-) co jinýho dodat :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru