Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kavárna v Průchodu

11. 03. 2001
7
0
1697
Autor
Folino

Věnováno číšníku kavárny v průchodu Koruna na Václavském náměstí. Asi se to ani nedozví.

Cappucino prosím, bez cukru a hodně skořice. Dýmka vonící od vedlejšího stolu přesvědčuje cigaretu k soukruží. Přesto přinesený cukr schovávám manželce do sbírky. Číšník vytahuje sirky a načíná krátký život mohutného doutníku pána s pudlem u stolu pro šest. Přejete si dál pane? Pokuste se banánem s čokoládou rozehnat průvan běžící ze zimy listopadového dne do tepla průchodu zapomenutých židlí. Dobrá tedy Banana Split? Na lesklé hlavě podavače dobrot se odráží rozpouštějící se pěna dopitého Cappucina. Šálek už dopit? Budete platit? Proč pane? Protože jste mi Vašimi otázkami šlápl do pracně uplácané kuličky klidu.
Mea
11. 04. 2001
Dát tip
Je to přinejmenšim zajímavé, řeklbych (ale to by nebylo nic platný, takže to radši jenom takhle napíšu, jo)

Hadrarka
13. 03. 2001
Dát tip
Koukám, jak se tu všem líbíš, abys nezpychnul, ten opojný pocit porozumění znám odsud moc dobře a je to skvělý, tak užívej plnými doušky !!! TIPek

Tynic
12. 03. 2001
Dát tip
Smím přisednout ?

Yeziiinka
11. 03. 2001
Dát tip
Hrozně moc líbí!!! Přímo z toho křičí ta kavárnová atmosféra a to jsem v Koruně nikdy nebyla :) Samozřejmě tip, silný jak mocca!

Astalavista
11. 03. 2001
Dát tip
Já to tam znám, teda jestli se jedná o Kenvelo Café, a ačkoliv jsem tam nikdy na kávě nebyl, tohle je moc dobrý...*

ulita
11. 03. 2001
Dát tip
Je to dobrý, dokonce tak moc, že bych mu to tam klíďo píďo zanesla - přemýšlej o tom, jo?

Vagoš
11. 03. 2001
Dát tip
moc se mi to libi, davam tip

Wolfling
11. 03. 2001
Dát tip
Taky se mi moc zaíbila. Takhle vystihnout atmosféru neumím :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru