Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nie je onania ako onania!

19. 04. 2006
5
0
2077

aj slovná má svoje čaro čááá. A tak a inak a rôzne a podobne....ale hlavne.

Je mi ako nebolo...Ani dobre, ani zle, ani neutrálne.Cítim sa ako sivá, biela, čierna, bezfarebná...Prázdna aj preplnená. Chce sa mi grcať. Zúfalá aj bezodná, bezbrehá, zbytočná aj nepotrebná, na chrbte prevrátená, beználadovo naladená - nenaladená aj bezcenná a predsa drahá.som podľa seba zúfalá? čo si myslím? neviem a možno aj viem, ale nepoviem.Som bezzubá a dobitá mladucha stará rapavá.šuštím si v hlave. Plačem? Možno sa smejem. Možno ťa zjem, možno sa zjem... Možno, možno, možno - nemožno!!!! Možné nemožné a nemožne možné a stále to isté.

Je mi ako nebolo.

Chce sa mi vydlabať si oči a upražiť ich s vajcom, ktoré znesiem. Chce sa mi všetko a nechce sa mi nič. Vyber si cestu, po ktorej budeš kráčať  a potom ti možno aj Boh pomôže. a kde som? V Krajine Krááá? Alebo ...... kde? lalalaloujééééouuuujéééé

Tak veľmi sa nechcem zblázniť, až si miestami myslím, že to už prišlo. a možno neprišlo!!!


Eg_Ar_11
21. 05. 2006
Dát tip
drastické */

Oldjerry
18. 05. 2006
Dát tip
Vzbuzuje to ve mně lítost. Jak jednoduchý život mám proti tobě : se svými problémy, které si sám vyrábím, abych měl co řešit...

Hajzel
03. 05. 2006
Dát tip
no to sa mi teda paci...cela ty nie ty

Ked sa niekto citi ako sliepocka, tak hadam aj vajicka zacne znasat...:)

Ty impertinentna neoopica,co moralizujes?a ty mas rad Ramba a tiez sa ti nikto nesmeje:) A tebe retrobus dakujem za objasnenie, tiez nemam rada, ked ti razi z huby:)

Retro_BUS
24. 04. 2006
Dát tip
retro bus si potrpi na pícoviny. napriklad na topankach z krokodila, desiatu na desiatu, vycpaneho chrta, feferony a sitcomy. obcas sa stava, ze aj jahody si pridu na svoje. proste sa snazim, aby mi nesmrdelo z huby. uz to chapes?

dakujem ti retro Bus za vzacne rady do zivota.a neviem v com si sam, ci v onanii alebo blazon alebo co?objasnit prosim:)

miestami miesta a nemiestami nemiesta...:)

Retro_BUS
20. 04. 2006
Dát tip
a to som si myslel, ze som sam. ale najlepsie je organizovat si vlastny svet a nenechat to robit druhych. to pomaha. *

..miestami fajn...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru