Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jenom pár chvil před...

08. 03. 2001
4
0
989
Autor
Sout

Jenom pár chvil před... Má hedvábný vlasy a krásnou tvář Oči jako perly a v nich ďábelskou zář Chůzi jak laň.Strach co trvá chvíli A čistý srdce víly. Ten okamžik jak by se mi jen zdál Já chtěl ji mít a ten zázrak se stal Ve tmě vnímám její zrychlenej dech A kůži měkkou jak mech. Na tváře Alenčiny teď slza stéká S pocitem vlastní viny blůzku si svléká Svý hebký tělo svěří mím horkým dlaním Je jenom pár chvil před milováním. Dvě nedočkavá těla spaluje žár lásky Snad to takhle chtěla,že mám na duši vrásky Polibky prší,jsou jako voda živá A venku se už stmívá. Tahle bláznivá noc všem zlejm snům hlavy stíná Cítím letmej dotyk jejího klína Tisknem se k sobě,nic nás nerozdělí i hvězdy na neby oněměly. Motto na závěr:Važte si člověka,kterého máte vedle sebe,vnímejte jeho lásku a snaž te se mu ji co nejvíce oplácet.Važte si lásky,kterou máte,važte si ji dnes,protože zítra může být pozdě.

textVím jaký je to milovat.
PIGI
30. 07. 2005
Dát tip
Čau Honzo! Sorry, ale není ti blbý ukrást cizí básničku? Jediný, co jsi v textu změnil je jméno holky. V mém originále byla Terezka. PIGI

PIGI
30. 07. 2005
Dát tip
Čau Honzo! Sorry, ale není ti blbý ukrást cizí básničku? Jediný, co jsi v textu změnil je jméno holky. V mém originále byla Terezka. PIGI

PIGI
30. 07. 2005
Dát tip
Malá oprava: Nikoli Čau Honzo, ale Čau Josefe. A aby moje kritika byla přesná, motto jsem já nenapsal. Hlásím se pouze k autorství básničky.

Kytička
19. 07. 2001
Dát tip
Krásné... Děkuji***

Petulka
22. 04. 2001
Dát tip
Mrkla jsem se na jedno z tvých dílek a moc pěkný. A pravdivý a důležitý je to konečný motto.

valerinka
21. 04. 2001
Dát tip
Soutíku líbí se mi tvoje dílka!

Jarodějka
09. 03. 2001
Dát tip
Fundo, nesázím ani na koně, byť mám je ráda :-)

Jarodějka
08. 03. 2001
Dát tip
nedávám básním tipy, neměj mi to za zlé, protože se mi Tvoje moc líbí

Funda
08. 03. 2001
Dát tip
Moto skvělý, báseň skvělá, tak proč to ta Jarodějka jenom dělá? Já si tipnu.Ať mě třeba prokleje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru