Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Školní fejeton: "Zvířata nejsou věci"

21. 04. 2006
1
0
816
Autor
Gagarin jr.

Blíží se Vánoce...

Blíží se Vánoce... Malému dítku často nechybí na seznamu požadavků na Ježíše Krista položka jako štěňátko, koťátko, kaňárátko, apod. Mnozí rozmazlovační rodičové se nad svým andílkem smilují a tomuto toto dopřejí. Ti bystřejší, kterých naštěstí přibývá rychleji, raději ještě otázku příchodu/nepříchodu nového tvora k ohřátí u rodinnému krbu ještě prodiskutují a bedlivě zváží všechny zápory a většinou zvíře tak jako tak koupí. Pak se ovšem stává, že ten loskošný pejsánek vyroste v něco chlupatého, velikostí objemného a zápachu pofidérního a čas zabíjejícího.

Naštěstí, protože je toto téma pokaždá před Vánoci mezi okurkami ve všech médiích promílané, bublina již udělala své, a počty vyhozených zvířat rok od roku klesají. Aspoň že tak...
Gagarin jr.
25. 04. 2006
Dát tip
Mě také ne. tohle téma bych si nevybral. spíš je to pokus, co na tenhle spíše výmačk řeknete..

Deni
25. 04. 2006
Dát tip
moc mě to nezaujalo gagarine,ale je to ze života, takže hodnotím špíš kladně ....

goethe jr.
22. 04. 2006
Dát tip
tak docela krátký.... a nelíbí se mi použití výrazu Ježíše Krista:(

Narvah
21. 04. 2006
Dát tip
ty obraty tomuto toto možná tak v době čapka.. jinak marně hledám ve tvých "fejetonech" nějakou hodnotu..

Vespa
21. 04. 2006
Dát tip
fakt nedá??? já už tu nepublikovala co je novej písmák na světě...

Gagarin jr.
21. 04. 2006
Dát tip
Ano, protože jsem to rychleji odeslal, než jsem přišel na to, že se s ím poté už nedá nic dělat. No jo, halt prvotina :-)...

Vespa
21. 04. 2006
Dát tip
máš tam překlep v "t(l)en loskošný" ale jinak proč ne...že

zorka
21. 04. 2006
Dát tip
jo školní, tak teda za 1-

zorka
21. 04. 2006
Dát tip
hm aktuální téma:-)ale jo tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru