Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...spomienka na Teba

23. 04. 2006
1
0
940
Autor
hnewka

...moja najlepšia kamarátka (nie som toho autor, ale je to pekné, tak vám to tu dávam)

Počúvam hudbu. Prekrásny slaďák. Už viem, prečo si ho tak zbožňovala. Asi Ti pomáhal prekonávať ťažké chvíle. Mne však teraz pri ňom vyhŕknu slzy z očí a stekajú mi prúdom po tvári, vytvárajúc ryhy, ktoré mi ostanú navždy. Ako rana v mojom srdci. Vietor burcuje na okno a veľké dažďové kvapky stekajú po ňom súčasne s mojimi neuhasiteľnými slzami. Viem, že by som nemala plakať, mala by som byť šťastná pri spomienke na Teba. Veď sú to pekné spomienky. Spomienky, v ktorých sa vždy spolu držíme za ruku a beháme po lúke s nespočetným množstvom sedmokrások, ktorým vietor ofúkava drobné hlavičky v jemnom vánku, v ktorom aj Tvoje zlaté kučierky behajú sem a tam. Je mi smutno. Veľmi smutno. Nechápem tomu. Prečo tu zrazu nie si? Prečo si odišla tak ďaleko? Prečo si ma navždy opustila? Nemôžem, nie, nechcem sa s tým zmieriť. Mala som Ťa príliš rada. Chcem, aby to bolo zasa všetko tak, ako kedysi. Keď sme boli najlepšie kamarátky. Keď sme chodili spolu do škôlky, držiac sa za ruky. Keď sme sa vždy spolu hrávali. Mali sme pri sebe aj svoje postieľky, v ktorých sme sa miesto spania chichotali. Keď sme robili blbosti, ako pravé puberťáčky, keď sme boli prvýkrát zaľúbené. Keď sme spolu prekonávali všetky ťažkosti. Pamätáš si? Boli sme nerozlučná dvojica, ktorú nemôže nič rozdeliť. Možno,...........možno iba s m r ť. Ešte vtedy sme spomínali na všetky zážitky zo škôlky, školy, v období dospievania, proste na celý náš "spoločný život". Vtedy sme sa na tom všetkom spolu smiali. Teraz som tu už iba ja a miesto smiechu plačem. Chcem Ti ešte povedať: "Vždy som Ťa mala veľmi rada a budem Ťa mať rada navždy. Aj keď mi Ťa už nikto nevráti! Nikdy! Nikdy viac! Ó, Bože, P R E Č O ?
wedle_vazy
23. 04. 2006
Dát tip
...hele, ňáký kecy, že smesi, já na bráchu, brácha za mě, tak hacknem admini a bude, 0011011100010110110111001010101010010, ba?...:) spamáž!!! duseTímžIvit: myslím psát a být dobrým člověkem, bo dobrý spisovatel, koliho musí být především týmž

wedle_vazy
23. 04. 2006
Dát tip
...necháme tu oschnout moje adem jinam... chi, teď se v bedně hádá tlustásobota, ...tedy, politický kód, zemědělství vs. finance; soc vx. sop

wedle_vazy
23. 04. 2006
Dát tip
chezu:(

wedle_vazy
23. 04. 2006
Dát tip
můžeš se nechat přeoparovat? chci s Tebou děti! a jestli máš ten fajn byt a ňáký to zvířectvo tak si Tě budu převalovat na patře, jako smetí ty, moje veličenstvo... tosou indicie :~) );( dost TÉCH smrklů viď?

hnewka
23. 04. 2006
Dát tip
no mozme podebatit...co preco?

wedle_vazy
23. 04. 2006
Dát tip
...a to je přesně ono, velice procítěně popsaná minulost jakéhosi vztahu, ale kdenictunic... navrhovaná kategorie: hádanky ...nikdy víc! ó, Bože, proč? ...já jsem přírodní zvědavec a zajímá mě PROČ?!?

Weruss
23. 04. 2006
Dát tip
Moc hezké.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru